Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Hva gjør jeg? Vi hadde sex på julaften da han kom, det var ikke den beste sexen, jeg var sikker på at følelsene var helt borte. Men er redd de kommer smygende tilbake nå... Jeg vil det absolutt ikke!!! Han er ikke villig til å gå ut av forholdet sitt vil kun ha sex med meg. Og jeg er så svak at jeg kan fort gå med på det. ÆSJ-..- Det frister å dra dette litt langt, og så få den nye dama hans til å finne det ut. Så sitter han der uten noen til sist. Det var derfor det ble slutt med oss, han var utro så det holdt!!! Det er bare så synd det er barn inni bildet her. Jeg og eksen har en jente på 3 og dama hans har 2 fra før Har dere noen råd?
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Tragisk lesning, sier jeg bare.. Skjerp deg!!!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Helt enig med hun over her. Når han er i et forhold så bør jo du holde deg unna. Og når du ikke vil ha han tilbake så er det en enda større grunn. Det er ikke bare han som er dum som er utro, du er også dum som med vitenhet ødelegger et forhold. Dere er like ille bagge to i mine øyne.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Du er iallefall ikke noe bedre enn dama han var utro med!! Slutt er slutt, så var jeg deg ville jeg bare kutta ut! Kjenn på dine egne følelser, vil di virkelig utsette deg for å bli glad i han igjen??
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 På en måte syntes jeg du er dum, på en annen side ikke.Du er fri til å gjøre hva du vil, det er han som burde holdt seg i skinnet. Men du hadde vel ikke for alt i verden tatt den mannen tilbake om han hadde blitt fri igjen???? En gang utro, alltid utro. Syntes du skal fortelle dama han at han er utro, stakkar dame, så kan hun komme seg unna, for han gjør det garantert igjen.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Så din x er en løk som var utro mot deg, og dermed er dere ikke sammen i dag selv om dere har barn sammen. Løken er nå sammen med en annen (mulig løk dersom dette er den samme som han var utro mot deg med) som har barn, og han er nå utro mot henne med deg. Du vurderer å være en skikkelig løk, og ødelegge forholdet mellom dem. Barn har ikke godt av så mye løk! Noen burde være voksne i denne situasjonen, heller enn grønnsak!
2barns mor Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 Du som selv har blitt bedratt må jo vite hvor vondt dette er?? Hold deg for god til å ha sex med menn du VET er i forhold. Du kan jo tenke tilbake til den tiden du fikk vite at din samboer var utro, da vet du jo hvordan hun vil reagere!!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 Vel, det er nå å gjøre dama hans og barnene hennes en tjeneste. Hun kan komme seg bort fra denne notoriske utro mannen, barna hennes slipper å knytte seg mer til denne mannen som bedrar mora deres. Hva godt det skal komme ut av det for deg, det aner jeg ikke. Bli mer sugd inn, slik at han skuffer deg igjen neste gang han er utro mot deg, bli mer såret og få enda vanskeligere samarbeidsforhold rundt deres felles barn. (antar bare dere har dårlig samarbeid, ettersom det ofte blir det, når ting blir slutt pga utroskap). Uff nei, hold deg unna.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #9 Skrevet 2. januar 2007 Har du virkelig ikke noe viktigere i livet ditt å fundere over? Hva slags liv er det du gir barna dine?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2007 #10 Skrevet 16. januar 2007 Det er da virkelig hans problem. Jeg sier: vil du ha han, så bli sammen med ham, da? vil du satse på han, så gjør det....men du veit jo sikkert at du ikke egentlig vil det, og at han ikke er en bra fyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå