♥Snulder Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Mor sitter og dibber mens vesletutt går berserk i stua... Tømmer 4 kurver med cdèr utover.... feier storebrors tegnesaker ut av skapet og sprer dem godt utover.... drar og dytter dukkeseng over gulvet så det hviner og piper i mils omkrets....rister vannkoppen sin så det renner dammer nedover de store stuevinduene.. sparker fotball med kattungen...(kattungen er fotballen:/).... and so it goes.... Ja, ja... sambo får rydde opp når han kommer hjem.... i takknemlighet for at jeg gidder å kjøre til Oslo i kveld med utålmodige unger... bare for at han skal få levert en bil....:=)
Urtete Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Hihihihi, ja det er utrolig hvor effektive sånne små poder kan være! :-) Og snill er du som kjører for sambon din - måtte han være deg takknemlig!!:-))
♥Snulder Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2006 kremt... snill og snill... jeg blir kvitt en av fire biler fra gårdsplassen... verdt turen bare det vettu!
Urtete Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Hehehehehehe ja det skjønner jeg godt!!!:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Det hørtes ut som en deilig avtale.... "vi roter - du rydder" hehehe også er det sikkert deilig å rydde litt på gårdsplassen også, men det er jo hans rot så da får han rydde det også heheheheh, stakkars - men han høres ut som en finfin snuldermann, og han m¨jo få bryne seg litt nå når han har fridd... :-) snulder snulder hei hei hei, det er jenta som skal gifte seg!
♥Snulder Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2006 Jupp samme dagen som deg gitt!!! Kommet langt i planene du eller?
dritgrei hei hei! Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 ja i grunnen... kirken og presten og forloverne og sted for brylupsfest er i orden, og det er jo ikke så værst frisøren er faktisk oogså bestilt... jøje meg, det vakke lite hehehehe enn du? er du fornøyd med datovalget? :-)
♥Snulder Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2006 Hadde vært superfornøyd med datoen hvis den var ett år seinere...hehe... synes tida går så kjapt... og jeg orker ikke stresse! Men vi har nå ordnet sted for festen og vielsen... skal ha utevielse.. musikk, fotograf og forlovere... hm...frisør?!? har ingen fast jeg! Klipper meg sånn cirka aldri... Hvem i all verden skal jeg tørre å slippe til oppe i hårsåta mi da tro??? Enda ett problem på lista...hehe..
Reveenka Skrevet 29. desember 2006 #9 Skrevet 29. desember 2006 Husk å bestille pent vær da - det må til dersom dere skal være ute! c",)
♥Snulder Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 29. desember 2006 Huff ja... det står også på problemlista...
Ronja65 Skrevet 30. desember 2006 #11 Skrevet 30. desember 2006 hehe...Et kjent fenomen med små tornador.... kjørte forbi hjemstedet ditt i julen... ble så gla...2 feldts vei....men så stoppet den gitt:-))). Du finner nok en frisør... Nå kommer gubben... ser lit stresset ut... vi skal nok dra.. denne gang med ferge. Det blåser som søren her i Danmark...Så mor blir nok lit sjøsyk?? Lykke til med bryllupsforberedelsen.
♥Snulder Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 30. desember 2006 Ja ikke sant! To-felts vei i hele 2 minutter... deretter kuvei! Hehe... Men om ett års tid så kan man kjøre enda 2 minutter på fin vei da!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. desember 2006 #13 Skrevet 30. desember 2006 Selvfølgelig må det være sånn!!! Du har skjønt det du Snulder;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå