HMS *endelig mamma* Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Er litt sløv til å skrive her inne, men leser daglig! Etter et par måneder med stadige besøk på sykehuset, hos jordmor og hos lege for blodtrykkskontroller, uten at jeg har andre symptomer på svangerskapsforgiftning er jeg nå snart ved veis ende.. I tillegg til at legene ikke er så begeistret for blodtrykket, selv om det ikke er dramatisk høyt, viser det seg at jeg har litt trangt bekken og Grynet ligger i seteleie. Jeg fikk derfor velge selv om jeg ville forsøke meg på vanlig fødsel eller ha planlagt keisersnitt. Jeg har en smule panisk forhold til hastekeisersnitt, så jeg valgte å ta et planlagt et. Etter år med slit og strev for å bli gravid, vil jeg ta færrest mulig sjanser på at noe skal gå galt i aller siste fase. Vi får møte vårt lille mirakel mandag 8. januar. Jeg håper alt går bra!
Prestedattra Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Heia min gode nett-venn:-) Klart at alt går bra!! Det er så utrolig rart å tenke på at du har kommet sååå langt. Det har vært et laaangt svangerskap, ja flere år, som du sier. Men nå har du snart mirakelet i armene dine! Fra og med den 8 januar blir livet aldri mer det samme:-) Jeg kommer til å ha deg og HMS-mannen i tankene hele dagen!! Mange klemmer fra
Denise:-) Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 så spennende! Jeg skal også ta keisersnitt 8 januar. Det nærmer seg nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå