Gå til innhold

Lenge siden sist! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt å titte inn hit igjen! Lenge siden sist! :-))

Julen har vært koselig, travel, morsom, hesblesende, slitsom..... Ja, litt av hvert egentlig....

Ungene har hatt omgangssyke fra julaften til i går - hurra :-(

men nå er formen så god at de riktig kan begynne og nyte nye leker!

En svigerinne har irritert meg grenseløst i jula :-(

Har brukt alt for mange krefter på det kvinnemennesket - hmpfr!

Ellers er livet ganske så ok! hehehe :-))) Er en tur på jobb nå, og det er litt godt å møte kolleger etter mange dager hjemme. Sambo steller hjemme sammen med barna, og da er det ekstra godt å komme hjem igjen!:-)

HÅPER DERE KOSER DERE I ROMJULA!

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff ikke noe så ekkelt som omgangssyke og i jula enda verre!!!! Men godt at dere nå er friske:) Ikke bruk mer krefter på det derre mennesket,bruk de på deg selv:)det har jeg bestemt meg for! Kos at du titta innom igjen! Kos deg videre med friske barn!!

Skrevet

Jeg bestemmer meg for å gi fa#¤ i sånne folk jeg også!!!!!!!!

Men så er det sånn at noen ganger så hender det dessverre at en sånn egoist "innvaderer" meg/oss - og da er det plutselig helt umulig å gi f...

Og da bruker jeg masse energi på vedkommende, blir sint og lei meg og forbanna på en gang...... men vil helst ikke lage noen "ståhei" - orker ikke bråk og styr.....

Men nå skal jeg legge henne bak meg for en stund - nå er det nok for denne gang! Så får vi se når hun finner på noe dritt neste gang.....

PUH - nå er alt så mye bedre! :o)

Skrevet

Det er bra! Det hjelper av og til få utløp for litt agresjon,egoister er det verste jeg vet...så skjønner deg godt! Heia heia heia:)

Skrevet

gææææh....omgangsyke !!!! hoff,det hørtes ikke greit ut...

er 6 år siden vi alle her lå hele jula med det.frister ikke å gjøre det igjen....

jula har vært lat....så deilig å slippe stress og slikt.=)

nå har vi vært på jultrefest.jr sov innimellom,men bælja sto ikke mer enn 10min av gangen,hehe.ble vel for mye bråk.

kos deg videre i romjula du også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...