Urtete Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Godt å titte inn hit igjen! Lenge siden sist! :-)) Julen har vært koselig, travel, morsom, hesblesende, slitsom..... Ja, litt av hvert egentlig.... Ungene har hatt omgangssyke fra julaften til i går - hurra :-( men nå er formen så god at de riktig kan begynne og nyte nye leker! En svigerinne har irritert meg grenseløst i jula :-( Har brukt alt for mange krefter på det kvinnemennesket - hmpfr! Ellers er livet ganske så ok! hehehe :-))) Er en tur på jobb nå, og det er litt godt å møte kolleger etter mange dager hjemme. Sambo steller hjemme sammen med barna, og da er det ekstra godt å komme hjem igjen!:-) HÅPER DERE KOSER DERE I ROMJULA! )
Superlis Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 uff ikke noe så ekkelt som omgangssyke og i jula enda verre!!!! Men godt at dere nå er friske:) Ikke bruk mer krefter på det derre mennesket,bruk de på deg selv:)det har jeg bestemt meg for! Kos at du titta innom igjen! Kos deg videre med friske barn!!
Urtete Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2006 Jeg bestemmer meg for å gi fa#¤ i sånne folk jeg også!!!!!!!! Men så er det sånn at noen ganger så hender det dessverre at en sånn egoist "innvaderer" meg/oss - og da er det plutselig helt umulig å gi f... Og da bruker jeg masse energi på vedkommende, blir sint og lei meg og forbanna på en gang...... men vil helst ikke lage noen "ståhei" - orker ikke bråk og styr..... Men nå skal jeg legge henne bak meg for en stund - nå er det nok for denne gang! Så får vi se når hun finner på noe dritt neste gang..... PUH - nå er alt så mye bedre! )
Superlis Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Det er bra! Det hjelper av og til få utløp for litt agresjon,egoister er det verste jeg vet...så skjønner deg godt! Heia heia heia:)
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 gææææh....omgangsyke !!!! hoff,det hørtes ikke greit ut... er 6 år siden vi alle her lå hele jula med det.frister ikke å gjøre det igjen.... jula har vært lat....så deilig å slippe stress og slikt.=) nå har vi vært på jultrefest.jr sov innimellom,men bælja sto ikke mer enn 10min av gangen,hehe.ble vel for mye bråk. kos deg videre i romjula du også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå