Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Har ikke lyst til å betale allverdens for dem. Skal jo bare brukes en dag..
Lille jente Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Brudebutikkene selger jo en del sko, men eller får du jo tak i sko i enkelte skobutikker. Og på nettet. Søk på brudesko på google.no. Jeg tenkte jeg skulle ha sølvsko ;o) Ser jo ikke skoene noe særlig, dessunte er det lettere å bruke sølvsko etterpå enn hvite sko.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Takk for hjelpen Kanskje jeg også skal satse på sølvsko (skal jo ha sølvsmykke m perle og tiara i sølv)
Lille jente Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Sant, jeg og skal ha sølvøredobber og tiara, så da går det jo fint med sølvsko. Dessunte blir sikkert folk litt overrasket; Hey se der du! sølvsko ;o) Da kan du dessunten kjøpe sølvskoene på en dansebutikk, dermed er skoene mega god å gå med i stede for at man får gnagsår etter å ha gått opp kirkegulvet. Tror det blir bra jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Ja blir nok bra det Skal ikke opp noe kirkegulv jeg , da , men ikke dumt med gode sko uansett.. Men dansesko... ?? Er de lave eller høye ? Har ikke peiling på dansesko og heller ikke hvor man får kjøpt det Tips ??
Lille jente Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Dansko kan være både høye og lave. Du får kjøpt de på nettet, bare søk på dansesko eller noe i den dur på Google. eks: http://www.danseutstyr.no/vareliste.asp?cat=6 vet at det er butikker i både Bergen og Oslo som selger danseutstyr og da har de også dansesko.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 Kjempe bra takk for tipset dette kan jo bli spsnnende .. Haha.. Du må fortelle om du får tak i til deg.. og når skal du gifte deg forresten ??
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 29. desember 2006 #8 Skrevet 29. desember 2006 danssko anbefales på det sterkeste...kjøp da med cubanheel som detheter......de har noen nydelige til 650kr hos supadance
Lille jente Skrevet 29. desember 2006 #9 Skrevet 29. desember 2006 gifter meg i august ) Gleder meg masse! Har booket det meste, og skal snart bestille kjole. Skal gi en lyd viss jeg finner noen fine sko. Skal begynne på dansing i januar, så da trenger jeg jo dansesko!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 29. desember 2006 #10 Skrevet 29. desember 2006 jeg kjøpte mine på Bianco,betalte 500kr og de er champagne farget,som kjolen,ikke høy hæl og gode å gå i! Nydelige sko!
MegOgAlleMine Skrevet 3. januar 2007 #11 Skrevet 3. januar 2007 hei... jeg kjøpte mine på skoringen i fjor sommer... 450 kroner.. ta en kikk der du.. kan vel hende at dem bare har slikt om sommeren men. de hadde ikke så mye å velge i da men, tror det var 4-5 forskjellige typer
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 3. januar 2007 #12 Skrevet 3. januar 2007 Jeg kjøpte mine sko i brudesalongen. De kostet 1000,-, men da er det silkesko i samme farge som kjolen. De skoene man får kjøpt på Skoringen o.l er som regel i kunstskinn, og ikke like pent til kjolen. Husk at du skal holde opp kjolen når du danser og går, og da ser alle hvilke sko du har. Silkeskoene kan dessuten farges og du kan bruke de som vanlige pensko senere. Også er det som å gå med tøfler, det er super behagelige. Trenger ikke å bekymre deg for gnagsår og vånde bein )
Cipra har 2 jenter Skrevet 3. januar 2007 #13 Skrevet 3. januar 2007 Jeg kjøpte mine i brudesalongen der jeg leide kjole, de kostet 799,- er vel str 38. Kan få kjøpe dem om du vil? Send meg brev i postkassa på profilen min dersom du er intressert
Cipra har 2 jenter Skrevet 3. januar 2007 #14 Skrevet 3. januar 2007 Her kan dere forresten se bilde av dem: http://www.brudesenteret.no/sarah_sko.htm
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 3. januar 2007 #15 Skrevet 3. januar 2007 hvis du går inn på supadance sine sider...finne de med slike diamanterpå...de er fantastisk gode på foten...virkelig til å anbefale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå