dritgrei hei hei! Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Vi sto opp nå.... for ti minutter siden... babylillingen våknet for et kvarter siden. Hun fikk grøt i går nemlig, også funker det sånn ordentlig etter oppskriften - jippi! Det tok tid å legge henne i går, tre timer i grunn, og det er ikke vanlig kost, men hun fikk sikkert litt for mye grøt, også ble hun plutselig overtrøtt og da var ingenting bra. Det endte med at dritgreipappan måtte ut på tur i måneskinn med rød vogn. ti minutter senere kunne han legge et sovende lite vesen i sengen sin, og der ble hun altså, helt til nå. :-) Rigtignok ville hun ammes sånn i femtiden, men fra hun ble syk har hun spist oftere enn da hun var helt ny 18 20 23 02 04 07 09 , så da blir et skarve måltid på tidlig kvist til barnemat å regne hahahahahahahahaha. Men altså: hurra meg rundt og god morgen! :-)
Urtete Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Overgangen til grøtmat er ofte en suksess med tanke på søvnkvaliteten til både liten og stor, ja! Er det ikke hærlig!?!?!:-) SÅ BRA FOR DERE! )
Superlis Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Ååå så deilig ingenting som en godnatt med mye søvn,håper det fortsetter med gode netter...heldigvis for dritgreipappa så var det jo igrunnen fint trillevær i natt..heheh:)
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 så deilig da !!!! grøt er nesten som tryllemiddel iblant,hehe har ikke begynt ennå.han får vente til han er 4mnd.ikke lenge til det.men han sover jo jammen meg leeeenge allerde. så hva skjer når grøten kommer inn,ja det vet ikke jeg... men.god kveld til deg =) (er sen til å lese.....hihi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå