Gå til innhold

Er jeg den eneste som er våken? spm ang maserier:)


Leola

Anbefalte innlegg

Har jo selvfølgelig vært våken siden klokka hal 4...

Siden da hatt vonde rier med ca 10 - 15 minutts mellomrom.regner med det er maserier siden det ikke tar seg opp. Men de sitter noe så sinnsykt i ryggen!

 

Er jo selvfølgelig superspent på om det er noe på gang og får av den grunn ikke sove.

Men hvordan i alle dager vet en forskjell på maserier og vanlige rier da? Hadde ikke noe sånt med 1 mann. Den ene gangen jeg hadde det slik var fødselen i gang.

 

Irriterende å gå sånn å lure da! :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mase rier gjør ikke noe , det gjør vanlige rier. Men ellers er de like vonde osv. Mase rier kan godt ta seg opp , gjorde det på søsteren min, men hun fikk ikke noe større åpning enn 2 cm , selv om hun kastet opp av smerte..

 

Jeg vil tippe du er i latent fasen( oi jeg har lest mye om fødsel he he), den tar jo tid. Men vil si at du er i gang. Spennende , skulle ønske det var meg =) Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde maserier uka før jul og ringte føden, fikk beskjed der om at hvis jeg satt meg i badekaret/gikk i dusjen og ga seg/ble svakere var det maserier.

når de ekte slår inn gikk det ikke an å stoppe dem med varmt vann, men det kunne lindre.

 

håper(og regner med) at du er i fødsel nå da lillemor!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med fødsel ja:S Er samme greia som jeg hadde for en uke siden og det var bare maserier som ikke førte til modning en gang.

Men det gjorde jo at jeg ikke fikk sove i natt heller så det var da godt for noe!! ha ha!

Akkurat sendt sambo og junior på fotballturnering så nå skal jeg kose meg alene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...