Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #1 Skrevet 29. desember 2006 Er det bare meg?? Jeg FÅR IKKE sove når noen andre sover i senga mi.. Når min datter sover der, sover jeg jo som en stein. Men jeg har siden jeg ble singel, hatt et 10 mnd forhold. Fikk aldri til å sove sammen med han. Jeg sovnet sent, og våknet helt ødelagt dagen etter! Alle vet jo hvor frustrerende det er å ikke få sove, når man skal tidlig opp på jobb dagen etter. Nå har jeg møtt en ny fyr, som jeg er i ferd med å bli veldig glad i. Det samme skjer med han, jeg får ikke sove. Sist han var her, lå jeg våken til kl 06 uten å sove!! Og jeg blir jo naturlig nok fryktelig frustrert, jeg elsker å være sammen med han, men jeg får jo ikke sove!! Skjønner jo at dette er en psykisk greie, men hva kan jeg gjøre med det? Lite problem, men er vanskelig å være lykkelig forelska når det gjør at man blir utslitt...
unnl Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 For meg er det motsatt... så det passer meg veeeldig dårlig å være singel:( Lillejenta sover sammen med meg da. Det hjelper at jeg bare hører at det er noen ved siden av meg, da sovner jeg så lett så=) Men er jeg alene, da blir det verre...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Motsatt hos meg også... Jeg sover som en stein og kan sove hvor som helst! Om barna er i senga med meg sover jeg like godt Nå har jeg kjæreste, vært sammen i 7 mnd. Og jeg sover myye bedre når han er her ) Legger meg alltid for sent når han ikke er her, og sover ikke så godt...
SK&Maylen Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Eg får ikkje sove når han sover attmed meg, anna enn visst eg har vert på fylla og er dautrøtt.. Men så etter ei stund, så er eg ensom, og får ikkje sove om han ikkje er der, så eg er litt sammensatt eg da..
3 blå Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Jeg sover mye bedre med kjæresten ved siden av meg... Når han ikke er her sovner jeg seint og våkner iløpet av natten. Fryktelig irriterende. Lillegutt sover kun i sin egen seng... Han finner ikke roen hos meg. Men det kommer seg vel om et år og to
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 HeHe, så med andre ord så er det et på en måte et problem samme om man sovner LETT med noen ved siden av seg, eller ikke? Det skal ikke være lett... Når jeg hadde kjæreste, så hadde jeg skikkelig angst for forpliktelser. Jeg fikk det ikke til, klarte ikke roe meg med det. Og i ettertid mistenker jeg jo at det var mangel på følelser som gjorde det sånn.. Men med han nye, han er jeg virkelig glad i. Selv om jeg ikke sovner, elsker jeg å være sammen med han, være nær. Så jeg ligger der, da, våken. Legger meg inntil og synes det er herlig. Men ikke herlig når jeg står opp kl 06.30 og skal på jobb... :-( HI
2 søte Skrevet 29. desember 2006 #7 Skrevet 29. desember 2006 jeg har hatt akkurat samme problemet som deg! når jeg var sammen med bf sov jeg ikke skikkelig på over et halvt år. blei ikke vanty til det heller. grådig plagsomt det der. og alle andre jeg har delt seng med. som regel hvis jeg bor i nærheten så kler jeg bare på meg å går hjem å legger meg i løpet av natten:) så hos meg er det som regel ikke gutten som stikker av etter sex;) jeg hadde tilogmed problemere å sove med sara i sommet. men etter ca 2 mnd gikk det seg til etter endel netter på sofaen i stuen:) gå heller å legg deg på sofaen etter han er sovnet..
Snuppa! Skrevet 29. desember 2006 #8 Skrevet 29. desember 2006 Jeg sover alltid dårlig sammen med en kjæreste når forholdet er nytt og jeg ikke er vant til det. Men etterhvert sover jeg dårligere uten han,da har jeg blitt så vant til at han er der.
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #9 Skrevet 29. desember 2006 samme her! får kun sove alene eller sammen med sønnen min! det er vel fordi vi er vant med å sove alene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå