Gå til innhold

Hæææ? Hva er dette for en mens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok å leste på ff charten nå.. Og blei rimelig forvirra.

Jeg fikk jo ikke mens 2. juledag,(som jeg trodde jeg huska) bare spotta litt hele dagen.

Og jeg som ALDRI spotter i det hele tatt?

Begynte å blø i går, og det har vært helt greie blødninger. Ikke like vondt som det pleier, og ikke like mye blod.

Det har forresten ikke vært friskt blod heller...

Tok ut en ob nå, som jeg satte i for ca 4 timer siden, og det var ikke noe blod på den i det hele tatt, og når jeg tenker meg om så var det faktisk ikke veldig mye i den forrige jeg dro ut heller.

Dette har jeg aldri vært borti før.

Blød vanligvis som en foss i 3 dager jeg. Uten spotting hverken før eller etter.... hmmm

Noen som skjønner noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ingenting;) Men nå har jo den herlige kvinnekroppen tusenvis av måter å kødde med oss på da!! Forstyrrelser osv. Jeg pleier også å blø rimelig bra. I ca 4-7dager. Denne gang blødde jeg i to og spottet i to og så plutselig ferdig.

Men det er vel bare sånn at syklusene og tr kan forandre seg av og til.

Ellers burde du ta en grav test. Eller ringe å høre med legen. Det er vel ikke helt sunt å blø "gammelt" blod heller.

KLem

Skrevet

Eneste jeg kan komme på er at du kanskje er gravid. Da kan man få mensliknende blødninger bare mindre. Ta en test:)

Lykke til!

Skrevet

hm, kanskje ting ble litt annerledes etter den hormonshoten jeg fikk i stumpen? (har hatt mange sa)

har iallefall fått en normal lutealfase nå da. endelig 15 dager weeeha! (før var det 5-9)

synes det hele er veldig merkelig selv.

har hatt stikninger/ kramper siden 6-7 dager etter el, spreng og ømme bryster fra ca 10 dager etter el, og kvalme fra 10 dager.

følte meg virkelig gravid, og var bombesikker på at denne ppèn så skulle det sitte en spire, men testen var neg i går (hadde ikm 27)

får kanskje vente et par dager, og se om mens kommer tilbake igjen, eller hva somskjer.

kanskje jeg skulle kjøpt meg en cb test også.

men er virkelig rart at mens skal forandre seg. skulle jo tro at det var det samme hver mnd nå som man er prøver. har jo faktisk vært helt likt nå i hele 10 år. hmmm

Skrevet

Min har aldri vært lik. kraftige, vanlige og småblødninger. Men laaaange mellomrom!

Men kan nok hende at den hormonsprøyta di kanskje har gjort sitt for å tulle litt med deg!! ;)

Du bør nok regne med at det er en ordentlig mens du har, men synes du burde ta en cb og dobbeltsjekke. Man kan aldri vite;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...