lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 heia måtte bare innom å minne dere på at det er et lite "must" å legge ut magebilder vi som venter på det store mirakelet er så spente på å kikke på mager he he *drømme oss bort og være misunnelige* Lykke til videre med svangerskapet alle sammen julehilsner fra
#Aurora har tre gutter# Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 prøver og legge ut magebilder her av meg..husker godt på hvordan det var og gå og vente på at spiren skulle sitte...tok meg 12pp etter utredningen.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2006 er i 12 pp her selv. grrr er igang med utredning, etter alt for mange sa. så nå venter og venter vi bare ja er bare så sinnsykt koselig å kunne kikke på alle de flotte storemagene. nå gleder jeg meg bare helt utrolig mye til det er vår tur
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Har lagt ut bilder på profilen Magebildene er ikke stort å skryre av enda, da..mye gass bare, men dog den har blitt større:) Gøy å se utviklingen! Helt enig, gøy å snike på andres profil og se bilder av mager og familie:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 ønsker deg lykke til.Min satt på 3 trippelkuren av pergo.Håper din sitter veldig snart.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Fikk ikke med meg at du er "prøver". Lykke til, håper det skjer noe snart, da:) Gjør jo stort sett det, gitt:)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2006 å, men du har jo en nydelig mage pooos :)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2006 har jo skjedd masse hittil i løpet av disse pp, men mister hver gang *sukke* er oppe i 4 sa nå, og 5 totalt. nå håper jeg virkelig at den sitter snart. savner den lille så innmari er godt å luske her inne og få litt inspirasjon og oppmuntring er jo lett å føle at man bare kan gi opp. he he Lykke til videre jenter
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 28. desember 2006 #9 Skrevet 28. desember 2006 Nei, nå ble jeg gla' Lykke lykke til med prøvingen. Av og til tar det tid før den sitter, men når kroppen er klar blir den sittende:) Synd man ikke kan styre sånt selv..bare slappe av og ikke stresse, da:) Lykketilklem fra meg som ble SÅÅ gla':)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 29. desember 2006 ble du så glad for at jeg synes du har nydelig mage? nå måtte jeg virkelig smile. dere som er gravide skulle bare visst hvor flotte dere er. er heeelt nydelig å se på. finnes ikke noe mer sexy og kvinnelig enn en sånn flott gravid mage :D
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2006 #11 Skrevet 29. desember 2006 Si det til samboeren min du... Han synes ikke det er noe pent med en mage som stikker en meter ut av kroppen! Jeg som trodde jeg ble så flott med den struttende magen. Nå gjemmer jeg meg bare bak store klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå