Gummelillan Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Etter en uke på fjellet har vi nå vendt kursen hjemover. Kom hjem i kveld. Har hatt en liten minijulaften nå i kveld, men nå har jeg fått familien i seng og jeg skulle også finne sengen, men så måtte jeg jo bare sjekke hvordan det sto til her inne... Håper dere alle så langt har hatt en fantastisk julefeiring. Gleder meg til å lese meg opp på hvordan det står til med dere alle ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 velkommen hjem gummis! godt å "se" deg igjen, vi snakkes snart... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Welcome home Honey!!! Godt å få alle trygt hjem igjen igrunn;-))) Har vært stiiiiiiiiiille her i julen skjønner du!
dritgrei hei hei! Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 JEG KAN ROOOOOOOOOOOOOOPE LITT JEG; SÅ BLIR DET IKKE SÅ STILLE! :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PÅ DEG OG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Superlis Skrevet 29. desember 2006 #6 Skrevet 29. desember 2006 Godt å få deg hjem igjen,som klatten sier:Har vært stille her! Halloooo,stile her inne nå og,bare jeg som er oppe tidlig!!
Ronja65 Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 Velkommen hjem:-).... Jeg er fortsatt borte... akkurat nå i Dk... Har akkurat besøkt en nydelig niese født den 27 des:-) Ha en fin nyttårsaften...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå