dritgrei hei hei! Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 fallerallera, man kan si bare det og bli glad faktisk... har dere tenkt litt på det i jula??? Vi psler puzzle-spill, for det fikk jeg til bursdagen min av kjæresten, også spiser vi godteri, også har jeg tatt en sånn clearbluetest i dag- hahahhahahahahhaha, jeg er bare helt vanlig tjukk hahahhaahahahahahhahahahhahhahah, og godt er det. Lilleste prompen har blitt et halvt år, og er bare syk og tett og host og alt hele tida - to mnd med snørr er vel halvannen for mye kjenner jeg på meg, men hun blir ikke sykere og alle legene vi har snakket med har lytte på henne, smilt og sagt - javel, det går over, for hun er jammen i god form, men piper det gjør det. :-) vi har vært på svigerbesøk i jula, og mangt kan sies om det, men jeg kan komprimere det ned til at vi har hatt en fin jul (ret sett bort fra at jeg ble sinna på svigermor så tårene spratt) hehehehehe, jaja, noen har følelsene uttapå. Jeg trodde jeg var sånn som kunne skjule ting jeg, men den gang ei - det er jeg ikke spes god til. :-) uff, men neida - vi hadde det fint og han som plutselig er en veslevoksen, hjelpsom og svært så hyggelig seksåring sa at han har hatt det koselig, og da er vel alt såre vel. fikk dere fine gaver? jeg har fått sko og jakke og puzzlespill og skøyter og sjal og spill og all slags fine ting og musikk... jeg ble glad. Det er rart å plutselig bli så boksen at man skjønner jula. Det maguske forsvant i år - det var litt dumt, men jo flere unger jo mindre magisk kanskje? Neida, men neste år skal vi ha jula hjemme, og da skal magien får blomstre og gro - det blir fint. nå skal vi kose oss videre - hele tiden, for nå er vi hjemme igjen og det er så deilig! vi ser på tv og spiser god mat og godteri og gjør koselig ting sammen og spiller buzz-jr. DET ER GØY! håper der har hatt det fint, bra godt, ok alt som er på den positive siden av skalaen helt ned til - helt greit. Alt under det må vi snakke om, også tar vi et glass juleøl og heier litt på hverandre med flagg og slikt, også blir det så bra som det kan. Jeg gleder meg til å snakke med dere igjen! klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Tusen takk du dritgrei, for nå fikk du meg til å smile godt igjen! Innleggene dine blir som en melodi når jeg leser dem og så blir jeg alltid litt tårevåt og masse go`blid.....så takk og takk igjen;-))) Kos deg med juleøl og buzz og puzzle og alt sammen:-) Jeg har akkurat vært på kino nå og egentlig skulle vi på James Bond, men endte på en helt annen, bror, sambo og jeg........og alle tre var vel skjønt enige om at vi ikke skjønte en dritt av filmen........hahahahahaha.....er det det man kaller skivebom? Vi lo godt på vei hjem da, som bror sa: Jeg prøvde virkelig å se det både på den ene og den andre måten, men fikk det liksom ikke til;-))) Så nå slapp jeg av gutta på lokalpuben og gikk rett inn her når jeg kom hjem igjen......koselig at dere andre også begynner å vise deres blide åsyn her inne igjen;-) Har savnet dere i julen! Så tut og kjør jenter - så er vi igang igjen;-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2006 tut og kjør og hompetitten hompetatten hompetitten teia... :-) hei klatten, godt å "se" deg igjen også! :-)
Gummelillan Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Falleri og fallera!!!! Fallera, ha, ha, ha.... ;-) Jepp, julen har vært flott. Litt sånn småhormonell i begynnelsen, men så skjønte gummispappaen at det var på tide å la gummis få natten tilbake så nå har vi snudd og han tar all nattevåk og jeg sover min søteste søvn (kun avbrutt av litt ømme pupper...). Forhåpentligvis lærer lille Leo raskt og lar snart hele familien sove søtt natten igjennom... Og svigermødre er jo en rase for seg selv da. Min nåværende er helt gull, men min forrige var ganske så håpløs. Likefullt inisterte min eks alltid på at vi MÅTTE feire jul nede hos henne og ikke på vår hytte like ved. Vel, gjett om jeg omtrent datt av stolen da jeg nå fikk min eldste hjem fra julebesøk til pappaen og hun kunne fortelle at de hadde feiret jul på hytta da?!!!! 9 års samliv og krangling hver jul ga tydeligvis resultater da. Bare så synd at det er hans nåværende sambo som fikk gevinsten da ;-))))))))))
dritgrei hei hei! Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2006 jojo, men nå har jo du vunnet en mye bedre mann, så da kan jo hun vinne hytta.... he he... du har både en god mann, egen hytte, snart sovende baby og en svigermor av gull... klart den nye kjæresten kan få meske seg med duste-eksen! du skal få medalje av meg også gummis, for du er så finest! hurra hurra hurra!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Ja, sånn er det det Gummis, men vi får tenke sånn at takket være vår innsats så har vi kanskje reddet det nye forholdet til eksen;-))) Og nå ler jeg så jeg griner..........sambo kom hjem litt betuttet, for på den lokale puben var det konsert med Rune Rudberg - så da utgikk den ølen glatt!!! Ha ha ha ha ha ha..................kan ikke skjønne det;-)))
Gummelillan Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 Takk, takk, du e' go du og!!!!! Krysser fingrer for snart sovende baby, ja. Hun ligger nå på eget rom for første gang. Egentlig skal hun dele med 2-åringen, men vi starter sånn helt alene vi. Kjedelig nok å våke over en gråtende baby om hun ikke skal starte et kor ;-))))
dritgrei hei hei! Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2006 "uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut mot havet..." "1000 0g en 1000 og to 1000 og tre..." "Maria, Maria...." Den ene slägeren etter den andre, jeg skjønner ikke hvorfor han kom hjem... hahahahahahhahah :-)
Gummelillan Skrevet 28. desember 2006 #9 Skrevet 28. desember 2006 Uuuuuuut mot havet ;-)))) Hvorfor kom han hjem..????, he, he ;-)
Gummelillan Skrevet 28. desember 2006 #10 Skrevet 28. desember 2006 He, he, Dritgrei! Vi to har litt sånn parallelltenkning i dag ;-)))))
dritgrei hei hei! Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 28. desember 2006 enig- vi sliter litt med logistikken her i huset for å få det der til, og jeg kjenner at jeg blir fortere klar for eget babyrom nå enn sist..... hmmm... ego-mamman... jaja.... jeg er litt grei da. :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 28. desember 2006 paralelltenknig er da medre enn sånn ensom monotenkning... :-) " jo mere vi er sammen......" :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. desember 2006 #13 Skrevet 28. desember 2006 HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA...................NÅ er vi TO som ler så vi griner her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Superlis Skrevet 29. desember 2006 #14 Skrevet 29. desember 2006 og fallerallera her og...godt å se at du er på banen igjen!!! Og godt med alle de andre som er her ja!! Har som du slitt litt med snått og hoste på knotten,og vært eh..litt sinna på svigermor... jeg skal også ha en magisk jul neste år...hjemme uten sv.
dritgrei hei hei! Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #15 Skrevet 29. desember 2006 :-) .......da kan vi ha magisk vestlandsjul samtidig, det blir fint!
♥Snulder Skrevet 29. desember 2006 #16 Skrevet 29. desember 2006 Jeg eeeeelsker puslespill!!! Eller... jeg elsker det å kunne sitte litt i fred med noe som jeg slipper å bruke så mye hjernekapasitet på.... Fortsett å kose dere... ikke bare i romjula, men hele året!
dritgrei hei hei! Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #17 Skrevet 29. desember 2006 hei snulder, vi er i grunnen flinke til å kose oss ofte, men jula og romjula er spesiell likevel... roen er liksom helt komplett, og det er lov til å være hjemme å gjøre ikke'no. Det er deilig! I går oppdaget jeg at jeg hadde puslet i to timer uten å tenke på noe som helst, og til slutt måtte jeg gi meg når jeg merket at jeg ikke tenkte på brikkene en gang hahahaha - da blir det ikke pusling vettu. :-)
Urtete Skrevet 29. desember 2006 #18 Skrevet 29. desember 2006 eeeeeeh, hva er buzz jr?????? Hvis det er noe gøy, så vil jeg også ha nemlig!!!! :-))
dritgrei hei hei! Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #19 Skrevet 29. desember 2006 Det er et dritartig playstation spill anbefales på det sterkeste! Det er sånn her: "nå lille ape skal du dunke ekornet i hodet" eller sånn her: "nå lille ape skal du prompe i vannet uten at goriallen ser det, og hvis han merker at det er du som har prompe så dunker han deg i hodet" eller ødelegg de andre sine ballonger, eller førstemann til å male gorillaen i din egen farge... ja, du fattar...? ikke spørsmål, sånn som på vanlig buzz, men lek for alle barn mellom 3 og 1000. :-) (hilsen fru pedagog som er helt imot tv-spill.... ehh, jaja - ingen regel uten unntak)
Urtete Skrevet 29. desember 2006 #20 Skrevet 29. desember 2006 Ungene våre fikk playstation i julegave (rosa må vite!), buzz jr er neste investering! De fikk med Singstar, og det synes 5-åringen er råkult!!!:-) Hun står og synger i mikrofon og lærer tekster fortere enn svint! PS. Alt kan ikke være like pedagogisk, vettu!! :-))
dritgrei hei hei! Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #21 Skrevet 29. desember 2006 Når de har fått playstation er det ingen tvil om at buzz er neste investering, det er verdt hver eneste krone... de kan jo spare og slikt... Kos dere, det er artig artig artig!
Urtete Skrevet 29. desember 2006 #22 Skrevet 29. desember 2006 Kuuuult! Mamman og pappan er også glad i sånne spill, nemlig!! Faren er at vi blir sittende til laaaangt på natt når ungene sover.... :-)))
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #23 Skrevet 29. desember 2006 leste innlegget ditt før jeg la meg i går....=) jeg lo for meg selv lenge etter at jeg fant dyna,hehe. du bare får meg i godt humør du =) uansett.. her har vi feira jul,som besteforeldre for første gang.herlig =) ungene var lydløse(di minste),og kosa seg di også.foreviget i pakkehøugen før morroa starta.fikk mye fint også.det fineste jeg fikk var egentlig en liten kiste,som mamma hadde lakka og ordna.hun er nesten blind,så jeg vet hun har slitt med den...den skal jeg ha alle smykkene mine i.som jeg får hvert år av mannen,hehe.han er ikke oppfinnsom,men di blir penere og penere da =)) knegg... ble en fin jul,på alle måter.men litt vondt skjedde heromdagen.men i dag er det bedre.fikk ordna opp i det,og den "skyldige" tatt. nå skal vi snart på juletrefest.jææææh...gleder meg ...litt.... ennå vondt i handa etter fallet mitt før jul,så å spille blir vondt.men jeg skal teipe sammen noen fingre,så blir det vel unoter fra meg,hahaha.. velkommen heim igjen.kos deg med spill og godis. stooor klem fra meg =)
dritgrei hei hei! Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #24 Skrevet 29. desember 2006 fort gjort å bli sittende skal jeg si deg klokka blir fort sånn rundt 02.00, men ikke si det til noen :-)
Urtete Skrevet 29. desember 2006 #25 Skrevet 29. desember 2006 Hihihihihihi, vi skulle spilt sammen, vi! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå