Gå til innhold

Godt gjort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg 15mnd imellom mine to jenter, men min samboer har 3 eldre søsken som vel nesten er pseudotrillinger han da. Hans bror var 18mnd da han fikk en søster, og de var henholdsvis 2år og 8mnd, og 14mnd da søster nr 2 kom. Så min svigermor fødte altså 3barn i løpet av 2år og 8mnd. 3 bleieunger på en gang.... Ja, ja... Men så er min samboer attpåkladt også.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg har født 3 unger på under 2 år og 6 mdr! Eldste tette var 13,5 mdr da tette nr to kom, og tette nr to var 15,5 mdr da tredje tette kom! eldste tette var da 2 år og 5,5 mdr. tre bleieunger ja, travle tider!! i tillegg har vi et barn på 7 år! blir moro for dem å ha hverandre!!

Skrevet

jeg var 6 uker da min mor ble gravid igjen, og hadde da en støresøster på 1 år og 4 mnd. Min mor var slank i mange år : )

• 2 uker senere...
Skrevet

Svigermor slår nok den.. Fikk 8 barn i løpet av 10 år..

Skrevet

min mormor fikk 6 barn på 8 år....og hun aborterte to ganger innimellom...så kunne hatt 8 barn på 8 år....

å hun var 31 år når hun fikk nr 1! travle tider den gang!!

Selv er jeg alenemor til 2 små...12mnd og 15 dager mellom de....så skjønner godt at min mormor hadde det travelt:) skal vel ikke klage jeg iallefall hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...