Gå til innhold

Hvor mye har magene deres vokst siste mnd?


åsså jeg da :=)

Anbefalte innlegg

satt og kikket på helsekortet mitt og symfysemålet mitt har ikke forandret seg på fire uker, normalt sier legen, da lillegutt snudde seg og festet hodet.

 

fant ut at jeg skulle se hvor mye jeg har vokst rundt magen og det var..........ingenting! så alle kg jeg har lagt på meg den siste mnd har blitt pent fordelt mellom lillegutt og ........... rompa mi?

 

hmmmm............ ikke rart det kjennes ut til å være sinnsykt dårlig plass for tassen inni der!

 

hvordan er det med dere?

(lurer jo SELVFØLGELIG på om dette er normalt da!)

*smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått så veldig apetitt i det siste jeg da. Kunne egentlig spist hele døgnet.. men prøver å begrense meg litt..

 

Normalt at sym-fun synker ja, hehe, men det har det ikke gjort på meg. Har lagt på meg 14kg nå, og fire av de har kommet de siste to ukene. Ser at jeg har begynt å bli "tykk i trynet". Rundet 85kg i dag, men går på overtid, så orker ikke å stresse noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingenting galt med apetitten her i gården heller!

spiser MASSE og har virkelig lagt på meg;) er vel ca to tre kg her i gården siste ukene tror jeg........

 

men INGENTING av det har lagtr seg på magen:)

så dvs at alt er ammefett da:)

*knegger* herlig ;)

 

stresser ikke, har bikka 100, så er samma om det er 101 eller 110 :) tre siffer er det uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...