mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 I avisen var det bildet av en liten gullklump med masse sort hår. Og jeg er nesten helt sikker på at det er riktig. Gratulere så masse, håper dere koser dere.
dritgrei hei hei! Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 du får klappe litt på bildet i avisen fra meg, for sånne små nye som lukter honning... de er en egen gave til menneskeheten.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2006 Jeg vet fremdeles ikke hvem du er altså, for meg er du bare Dream. Men hvis gutten på bildet er den jeg tror, så var det en ordentlig go`gutt.
Dream Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Datoen stemmer på når fødselsannonsen sto inne, så du har nok tippet rett der. Masse sort hår rett til vers - skikkelig god og helt til å spise opp. Tusen takk skal du ha! Tiden er så knapp om dagen så jeg har ikke vært inne her siden fødselen - nå på nyåret roer det seg nok litt mer i heimen her - og jeg kan få tid til å svippe innom i blandt her. Jeg vet heller ikke hvem du er, ønsker deg et riktig godt Nytt År!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå