Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Nå har jeg blødd i 3 uker i strekk! Er det mulig å bli mer frustrert? Ahrrrrg....
Tasselur Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Høres ikke mye moro ut, kommer jo ikke i gang med neste periode heller, da. Men du har ikke fått min, den håper jeg så for siste gang i midten av desember! (Er bare i 1 pp, altså, så jeg må vel smøre meg litt med tålmodiget.)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 huff huff,, det der har jeg og vært med på, ikke noe særlig.. men hva har du prøvd for å få det til og stoppe??
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2006 Har ikke prøvd noe. Har helt på-jorde-syklus! Annenhver mnd har jeg 28 dager, og annenhver har jeg mensfri ca 1,5 uke og blør resten.. Noe er hakka gale her, så jeg skal til legen på tirsdag. Blir spennende å høre hvahan sier. Håper jeg blir sendt på gu. Har vært sånn siden jeg sluttet på pillen i juni... (
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 jeg har ikke sendt min i hvertfall, for min har full fest hos meg1 hadde også en periode i sommer hvor jeg blødde tre uker i strekk... KJEDELIG!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 vet det kansje ikke frister så mye når det er fult gris er nede, men orgasme hjelper..hehe;)det fikk meg til å stoppe å blø..hehe hei lenekatt, har du det bra?
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 Hahaha, så bra, søren at jeg ikke visste det i sommer, jeg havna på ahus i stedet!!!! Hei, hei, alt bra her, bortsett fra at jeg driver med en cyste, så i dag har jeg ligget på sofaen og syntes VELDIG synd på meg selv... hehe...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2006 Hehehe... Det funker ikke. Har nok vært i dusjen noen ganger.. ) Nei, jeg tror det er noe seriøst galtmed ene eggstokken, jeg, siden det er annenhver mnd liksom. Høres ikke det logisk ut? Eller?
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #9 Skrevet 28. desember 2006 Jeg blødde sånn i sommer, og hadde vondt baki ryggen(trodde det var nyrene, anatomi er ikke min sterke side), og jeg dro til legen fordi jeg blødde så mye, og da ble jeg sendt videre til gyn på ahus dagen etter... Der tok de innvendig ultralyd og fant ut at den ene eggstokken var dobbelt så stor som "normalt". De sa det ikke var noe farlig, måtte tilbake etter to måneder og da hadde den blitt mindre igjen... men jeg er plaget med cyster da... Dra til legen, bedre med en gang for mye enn for lite... Jeg har fortsatt vondt i ryggen og blødningene går litt hurra meg rundt, men som hu røya på ahus sa: Jeg vet jo ikke hvorfor du har vondt i ryggen, det kan jo være hva som helst!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 28. desember 2006 #10 Skrevet 28. desember 2006 å skal du gjøre med de systene?? det er veldig vondt det, har hatt det selv såsyntes faktisk veldig synd på deg jeg:) jeg har nok bare vært uheldig med blødninger, og heldig med timing på orgasme,,hihi;) men det var faktisk ett kjerringråd:D
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 28. desember 2006 Ja, skulle ønske det funket ) Har ikke noe vondt, men det er fryktelig irriterende å blø så lenge. Har avtatt flere ganger så jeg har trodd at jeg skulle slutte, men neida. Da er det på an igjen. Har vært en gang på innvendig ul før, og da sa de at jeg hadde noen cyster og en del mannlige kjønnshormoner så jeg kunne få problemer med å bli gravid, men da ble jeg faktisk gravid rett etter p-pilleslutt. Merkelige greier. Er det ikke sånn at cystene forsvinner når man blir gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå