Gå til innhold

Når blir det min tur da???


kozemamma*nå 2 barnsmor*

Anbefalte innlegg

har termin i dag jeg..var på kontroll men det eneste hun kunne si var at hodet er laaaaaaaaaaaaaangt nede og barnet ligger til venstre som skal være det beste etter det hun sier i hvertfall.....

 

 

ikke vet jeg..

 

noen andre som venter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

termin på lørdag,men må innrømme at jeg venter veeeeeeeeeeldig;)

 

min er også godt festet og ligger til venstre.... så får vel slenge det oppi posen med alle de andre "tegnene" som ligger der og peker nese til meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter jeg og..... Eller, venter vel mest på at det skal bli januar sånn at jeg "kan" føde :D Har hatt masse tegn jeg....Hodet har vært festet i nesten 2 mnd, hatt masse kynnere, murringer, maserier, stikkinger pluss pluss pluss!!! Men det hjelper ikkeno!! Han har vel skjønt at januar er måneden da det skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei venter jeg og ,termin om 2 dager.

men ser ikke ut som om noe vill skje.

den lille er verken festet eller ligger langt nede.ligger langt opp.men har hode nede da.

svetter mye fortiden,merket i kveld at vannet i føttene har forsvunnet.merkelig,jeg har ankler igjenn.

noen andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!

Hadde termin i går. Venter veldig... er utrolig klar for å bli ferdig med fødselen, og å få kroppen min for meg selv. Har egentlig slutta å fokusere på dato osv, betyr mindre og mindre til lenger tid det går! he he..

Var på kontroll i dag jeg også. Hodet godt festa i 1,5 mnd,liggertil venstre.

Har masse fødetegn, men det skjer ingenting:D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...