Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Og vi gleder oss allerede!!! 9.juni setter vi oss på flyet og lander i Aten, videre derfra til vårt paradis og 3 uker med sol, god mat & vin, gode venner, opplevelser, varm sand mellom tærne, turkis krystallvann, nakenbading ;-) og ren energi rett i kroppen.............:-)) Vi er heldige:-)))
Superlis Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Høres utrolig deilig ut,også er det så godt og ha noe og se frem til gjennom vinteren:)))
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 guri.....nå kan du bare telle ned dagene.så deilig det blir med sol og varme da=)
Gummelillan Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Åååååå, hørtes vanvittig deilig ut. Sitter her og hutrer i stua. Var nok litt for energibevisst da jeg dro til fjells og skurdde vel mye ned på tempen i heimen. Tanken på sol og varme høres særs forlokkende ut!
dritgrei hei hei! Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 (jeg kan brettes og vakuumpakkes, så da blir det helt hemmlig plass til meg i en eller annen koffert...) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå