Gå til innhold

Heltidsstudenter her?? Hvor mye er det realistisk å jobbe vedsidna studiene?!


Collet :)

Anbefalte innlegg

Jeg skal være heltidsstudent til neste år, Bedriftsøkonomstudiet på BI.

Hvor mye er det realistisk å jobbe ved siden av studiene...??!

Noen som studerer her inne?

Jeg har fått jobb i en bank, hovedsaklig i ferier, men så har de spurt om jeg vil jobbe ellers også, dager og kvelder.

Trenger jo å spe på litt på inntekten også, men vil ikke at det skal gå utover studiene...

Er nettstudent da, så jeg er ikke avhengig av timer på skolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også nettstudent... + jeg tar enda et fulltidsstudie i tillegg. Jobber da ca 1 kveld i uka... så jeg vil tro det skal gå bra å jobbe en 100% stilling hvis du ønsker det. - Dersom det er ett heltidsstudie du tar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaar ikke paa skole naa, men naar jeg gjorde det jobbet jeg ved siden av. Jobbet alle ferier, samt tre kvelder i uken(eller to kvelder og en dag da jeg kunne jobbe en loerdag eller soendag om jeg ville) samt en og annen fredag eller loerdag i bar. Gikk helt fint det og kunne sikkert jobbet mer, men ville jo gjerne studere og treffe venner og..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er heltidsstudent..jeg jobber to-tre dager i uka..men sjefen min er ganske grei så vist det er en dag det ikke passer pga lekser osv så er ikke det noe problem...akkuratt nå driver jeg med eksamen forbredelser så da har jeg fri fra jobben til etter det...så dvs at jeg jobber annenvær lørdag og fast vær tirsdag...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...