Gå til innhold

Hva har dere gjort på i dag a?


åsså jeg da :=)

Anbefalte innlegg

I dag er det den offesielle klønedagen her i huset;)

etter at ett ukjent(men stort) antall objekter har gått i bakken satt jeg og sambo oss ned og nøt en bedre candle light dinner ;)

juleskinke, poteter, saus og grønnsaker....... mmmmmmmmmm :)

 

tok frem de nye vinglassene våre og fylte med isbiter og pepsi:)

 

orntli kosemiddag;)

 

men hadde ikke mer enn spist og fått humøret tilbake etter alle klønegreiene mine, så reiste jeg meg og åpna døra midt i magan! *banna og fletta og kan konstantere at det går en ny flott blødene rift tvers over magen min:(

rett over strekkmerkene og ved siden av kattekloret:(

 

så der gikk det humøret:(

 

og nå orker jeg ikke spise mer godteri for å få sukker humør heller :(

 

*krøller meg sammen på sofaen med tv og bim*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Ikke noe kjekt det der. Er ikke i noe særlig godt humør jeg heller for tiden. Irriterer meg over alt og alle=)hehe.......

 

Var selv hos legen i dag, men fikk ikke overtidskontroll på sykehuset før 5 jan:( Ville ha før, men men........Den 1 jan skal jeg prøve ALT for å få fødselen igang!!!!!!!!!

 

Ha en fin kveld da med tv og bimming:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! I dag har jeg vært hos jordmor og sykehuset! Jeg begynte med små uregelmessige rier ved 01-tiden i natt. Sov ikke så mye! Jeg våknet til hver ri! Det var ca 8 minutter mellom. Vi var hos jordmor kl. 12.00. Hun tittet på det utslettet jeg har fått, og det var svangerskapskløe! Selvfølgelig! Det klør, så jeg skjønte jo at det hadde noe med kløe å gjøre! Hun prøvde å finne livmortappen, men det gjorde bare vondt, og hun fant ingenting! Pga utslettet ville sykehuset at jeg skulle komme dit til kontroll, så vi reiste rett til sykehuset med bagen i bilen! Det tar 1 time å kjøre, så jeg prøvde å sove litt, men det gikk jo ikke!

Når vi kom fram fikk jeg båndet på magen som måler hjertefrekvensen til jenta vår. Hun var som vanlig veldig aktiv! Denne jordmoren skulle også ta en "titt" på livmortappen. Hun fant den og det var igjen en cm cirka. Hodet var godt festet og alt var bra! Jeg fikk skryt for at jeg var så avslappet og flink!

Vi fikk ny time i morra tidlig kl. 09.00! Da skulle de vurdere å ta vannet!

Lurer på om jeg får sove noe i natt????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den middagen hørtes veldig god ut - vi hadde den faktisk i går!! Med ordentlig fint dekka på å greie :)

 

ellers høres det ut som du ikkje ahr den beste dagen...trur du berre skal bli der på sofaen og vere dronning, så kan du bimme og se på tv så masse du orka!

 

her hakje det vært gjort så masse heller. kom meg jo i dusjen på et tidspunkt, så har eg dilla litt og vaska klær. og forresten, ahr jo vært utom leiligheten i dag også - va på butikken og handla litt! så fekk min kjære middag når han kom i dag - kjøttdeig og spaghetti - deilig med nåkke heilt enkelt og "ujulete" også. i kveld ser det ut som det e tv som står på programmet...bombe!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj oj oj!! ja det høres ut som litt av en dag! hadde ikke fått sovet mye jeg heller nei! da krysser vi fingrene for at det blir fødsel på deg nå da!!!!

 

og studentbaby, flinke du e! eg har vært dronning :) no har vi sett på harry potter, ete pottis og godis og drukke brus og berre lata oss;)

deeeeeeeeeeeiig;) så no e eg blid igjen!!!

 

oppfordra alle desemberdamer til å spise sjokolade! det gjør deg veeeeeeeeeeldig gla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og e dåkke tom for sjokolade, så et marsipan!!!!! jippija så glad ein blir av det! litt cola samtidig gjer at ein blir heilt høg!!

 

og ein retteles, som om det betyr nåkke, det va ikkje i går vi ahdde juleskinke, for det va på tirsdag! det va nok interessant for maqnge det...jaja, godt å ha nåkke å skrive om her ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har besøkt jenta til Tette!! Så skjønn da =)

Kjempekoselig :)

Også var Freckles og Bekkeblom der også med guttene sine!

Blir jo ikke akkuratt mindre babysyk av å være sammen med 3 babyer da :)

 

Åååh...La det bli januar, så jeg "kan" føde!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååååå................ heldige du ;)

tenker de var skjønne!!! *misunnelig*

 

*svinger den magiske tryllestaven min*

 

Nå er det januar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen;)

Snille nabo gutten på 14 tok med lillegutt i ballbingen. tvinga sambo til en runde i høyet, og sov et par timer etterpå. Har hatt vonde maserier siden:) (men det blir vel ikke til noe mer som alltid).

Kom akkurat hjem fra våre tamilske naboer som har laga STERK mat til oss, så jeg håper det får fart på riene selv om det ikke kjennes slik ut. Sambo legger junior som er overtrett og jeg sitter her med lap top og sjokolade i fanget og ser på tolken på canal + :)

 

Sjokolade gjør underverker ja:) Men gjør vel ikke så underverker på babyen som ligger og vokser seg større og større i magen :S

 

Kjenner meg igjen i det du sier om døra ja! Hehehehe...litt morsomt også, selv om det er utrolig irriterende!

DUnker borti alt og søler alt mulig på den.

 

Håper humøret stiger litt da :) sjokkis å potetgull gjør nesten alltid susen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No e humøre på topp vettu!!!

 

leste en undersøkelse i ett gravid blad der de hevda at de hadde bevis for at sjokolade under svangerskapet ga blidere unga!!!! e fakta det!!!

 

(riktignok var det noen detaljer med tanke på mengde og type sjokolade, trur det va mørk, men kem bryr seg vel om det???)

 

fortalte det te søstern som gikk gravid da(og elsker sjoko) og hun spiste MENGDER :) min niese er den blideste ungen jeg vet om, så den undersøkelsen trur jeg fullt og helt på;)

 

og døra ja.........:)

jo mer jeg tenker på det, jo festligere var det faktisk! hvem i alle dager drar døra i magen på seg selv? en ting er å gå PÅ døra, men jeg rykka den rett i magen! *makan*

 

oooooooooo.........! Tolken er bra film ;) og disse fødetriksa og fødetegna har jeg gitt fullstendig opp :)

 

*hilsen fra ei som for første gang har fått lepper, noe som ifølge noen tyder på fødsel i nærmeste fremtid*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...