snuppa6-fikk jente 19/3 Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 jeg har igjen ca ti uker til termin og merker jeg begynner å få en litt lettere panikk om jeg har alt i hus for jeg hater å ta ting i siste liten... har kjøpt; seng,madrass,overmadrass vogn me tilbehør(stelleveske,regn/insektstrekk) bilsete stellekommode( til stell og klær) stelleprodukter(olje, pudder såpe, shampo og kremer fra babyline) brystpumpe me flasker to dyner sengekant dynetrekk,laken og tisselaken til seng og vogn ammeinnlegg lammeskinn håndklær kluter bleiebøtte vognpose bæresele klær, bodyer strømpebukser,sokker, dress og utenpådress og lue i str 50 og 56. stellematte skal kjøpe; bleier vippestol babycall ammebh brystkrem
Bea80 & Gullgutten Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Ammepute hvis du har tenkt å ha d da;) Badebalje hvis du ikke har i stellekomoden...... Helsetepper /ullteppe
snuppa6-fikk jente 19/3 Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2006 jupp fikk babygym til jul, har ett vanlig teppe, to helsetepper og ett til, og tummytub.
Piraka Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Her var det lite å føye til Men kjøp noen pakker med gode, myke bind til deg selv. Kan hende du ikke trenger det, men mange blør kanskje mye i noen uker etter fødselen og er kanskje litt såre også og da er det ikke alltid de vanlige nattbindene er løsningen. Mange skjønner plutselig etter en fødsel hvem det er som kjøper de tykke og gammeldagse bindene i butikkene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå