Gå til innhold

Urolig...


monicamm

Anbefalte innlegg

..Blir like urolig hver gang jeg går inn her og leser om alle de som har mistet sin lille. Virker som om nesten alle har gjort det en eller annen gang. Er det virkelig så vanlig?? Har sett den statestikken som ligger her inne et sted, men får intrykk av at den ikke stemmer i det heletatt med det folk sier her..

Kankje bare jeg som er nervøs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heilt enig med deg! Føler at alle innlegga jeg leser handler om at noen har mista.. Blir veldig urolig selv, men tenker da på alle som gjennomgår hele svangerskapet og får en sunn baby;) Så må bare slappe av og kose deg mens du er gravid=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må tenke på hvor mange som er her inne..

Du må bare "overse" disse innleggene, ellers blir man jo rar i hodet.

Jeg leste disse innlegga sist, og holdt på å bli sprø,

Det går som regel bra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og husk at de som mister har et stort behov for å fortelle det til noen:) Og det er lettere å dele det med folk her inne, som man kjenner, men ikke kjenner likevel...

Spiren spirer om den vil, så kos deg inntil det motsatte er bevist:)

Jeg er førstegangs, og litt smånervøs har jeg vært, men forsøker å legge det litt unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at de vil dele det her inne, dt er vel derfor vi har dette forumet :) Førstegangs og student her, så laaaangt fr planlagt, men gleder meg nå som det har synket godt inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at d va fleire som hadde reagert på d her... Første gang for me, og orka ikkje å gå rundt å bekymre me for alt som kan gå galt! Virka jo som d e meir vanlig enn d egenli e, for alle dem som d har gått heilt bra me, skriv jo ikkje innlegg på samme plass...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...