Gjest anouschka with Love Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Hei! Skal jeg søke allerede ved førstegangskontroll hos legen? Vil veldig gjerne føde her! Er ikke før ca. 31 august 2007, men det lønner seg vel å søke med en gang... :0)
tjorven 1 Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Jeg har termin 17 august og har alerede fått fødeplass. (grunnet tidliger komplikasjoner da) vær rask!
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Du kan selv søke om fødeplass ved Riksen. Ring fødeavdelingen og få mail adressen/adressen til overjordmor, så kan du søke direkte dit selv. Det gjorde jeg da jeg var 5 uker på vei, og fikk fødeplass - som jeg snart skal benytte meg av - har termin 18. januar ) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Nå har jeg fått mailen til overjordmor, og skal forte meg å søke. Men det er en liten ting jeg lurer på: Hva er viktig å få med i mailen når jeg søker (utenom foreløpig termin)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå