Gå til innhold

kan ofte hodepine være et guttetegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært veldig plaget med sterk hodepine gjennom dette svangerskapet. Har hørt at det er et guttetegn........noen som vet om det stemmer?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si. Jeg var overhode ikke plaget med hodepine med førstemann, men hadde to langtidsmigrene-anfall med andre mann (altså sånn som bygger seg opp med mer og mer vondt i hode for hver dag i mange uker før man til slut får en dag med grusom hodepine, oppkast, ikke klarer lys osv), begge to er gutter. Vet min svigerinne var plaget med akkurat det samme med sin andre, hun har jenter.

Skrevet

jeg venter jente, jeg var veldig plaget i noen mnd... det var helt grusomt vondt....

Skrevet

jeghar også gutt fra før, men var ikke plaget med det da jeg gikk med han....denne gangen har det vært grusomt. Kom bare over et sted der jeg leste et eller annet om hormoner og hodepine under graviditet, men husker ikke hvor....mener det stod noe om at de som bar gutt ofte var plaget med det.....men det er vel bare en myte det også

Skrevet

Er det nen bevis på at det er sånn at man kan få gutte/jente symptomer??

Hadde guttemage i forrige sv.skap..det syntes kun forfra at jeg var gravi

Jeg fikk jente og alle som var sikre på at jeg fikk gutt ble rimelig lange i maska..

Har ikke helt trua på dette fenomenet, jeg...:)

Skrevet

Sterk hodepine her-- venter jente.. Men det er jo veldig individuelt da.. tror ikke på noe av det der jeg;-). hihi...

Skrevet

Har hørt mye av det begge deler jeg.Men tror ikke noe på det.Er det ikke noe med blodet da...?eller er jeg helt ute på jorde nå?

Skrevet

Har hørt at det kan ha noe med hvor mange ganger hjertet slår i minuttet.

Skrevet

jeg har utrolig mye vondt i hodet,skikkelig ille enkelte dager..har ikke hørt noe om d er et guttetegn eller jentetegn næi..hadde d slik i forige svangerskap oxo å da fikk jeg gutt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...