Dolly Duck Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Rapport: Som noen kanskje husker hadde vi et lite håp om at spiren kanskje ble levedyktig likevel. Var på sykehuset for å sjekke i går, og det ble utskraping. Var egentlig 9+1 i går, men spiren hadde stoppet på ca 6 uker.... Full narkose og koko i hodet hele dagen... Men det gikk etter forholdene likevel greit. Hadde bittelitt vondt i går kveld, men i dag merker jeg ingenting Blør ikke engang... Akkurat det er vel ikke helt som det skal være, men vi venter et par dager og ser om det dukker opp røde spor... Kjipe greier. Så da er vi inne i 13 pp her også...
nungo Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 Kjære deg; det var trist å høre - dere hadde håp om enn det var tynt. Kan bare si at jeg vet hvor grusomt du har det nå - har selv vært gjennom det to ganger i løpet av dette året. Nå må vi sette fokus på 2007! Legge 2006 bak oss og gjøre klar for fornyet innsats!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Dette var leit Dolly... Håper det går greit med deg tross alt... klem fra
bente69;) Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 Så supertirst å høre Dolly, det var jo ikke det du eller vi ville høre. Stoooooooooooooor trøsteklem til deg fra meg! Tvi tvi, måtte 2007 gi oss et mirakel;))))
chianti70 Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Uff så trist! Det merkelige med disse sidene og det som skrives her er at jeg berøres av det helt fremmende skriver inn og tenker på det. Jeg har tenkt på deg og at du hadde håp om liv, jeg har lurt på og tenkt å hvordan det går med deg - og nå vet du svaret, og jeg blir også trist da jeg hadde håpt på dine vegne. 2007 blir et år med mange nye sjanser og jeg vil glede meg med deg når meldingen om en ny spire tikker inn fra din kant! Lykke til! Jeg har falt ut av antall pp, men vi har forsøkt i ca. et år nå, med en SA i august så det blir nok ca. like mange pp her i gården.
Beth Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Kjipt indeed, Dolly. Håper det går bra med deg og at du snart er klar for nye forsøk. Det er naturen som ordnar opp, sjøl om det ikkje er nokon trøst, akkurat. Det er vondt når slikt skjer, eg veit akkurat korleis du har det nå. Det bleiknar noko etter ei stund, men det er heller ikkje nokon trøst når det nettopp har skjedd. Det er bra du ikkje gir opp, i alle fall. Håper du lykkast igjen på nyåret, og at du og mange andre her inne har ein liten neste jul. Klem frå
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 Ble skikkelig lei meg på dine vegne Dolly Duck... Trist at du skulle oppleve dette igjen. Håper du kommer deg til hektene snart igjen, og kan se lysere på en ny satsing. God og varm trøsteklem til deg
martine68 Skrevet 1. januar 2007 #8 Skrevet 1. januar 2007 Skjønner at julen ikke så koslig for dere i år. Huff så trist at spiren ikke ville gro mer. Stor trøsteklem fra meg til deg. Håper dere raskt lykkes med å bli gravid igjen slik at du igjen kan smile. stor klem fra
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 2. januar 2007 #9 Skrevet 2. januar 2007 Så utrolig leit dette var Dolly, naturen er rå og brutal til tider. Sender deg varme tanker. Jeg blødde også svært lite etter utskrapning, så jeg tror ikke du skal bekymre deg for mye. Lykke til i det nye året!
atpåklatt08? Skrevet 2. januar 2007 #10 Skrevet 2. januar 2007 Så leit å høre at det ikke gikk bra-lykke til videre
Madame Prompadour Skrevet 4. januar 2007 #11 Skrevet 4. januar 2007 Kjære deg, det var grusomt leit å høre - du hadde fortjent dette så inderlig! Jeg var så glad på dine vegne da jeg såvidt var innom og leste at det hadde klaffet for dere, da hadde jeg ikke tid til å skrive noe, nå finner jeg ikke ord som kan uttrykke min medfølelse. Du og alle de andre flotte damene her inne har ofte vært min trøst i stunder der jeg syntes livet ikke gikk så bra, nå skulle jeg gjerne ha kommet med noen trøstens ord tilbake. Tenker på deg og håper det blir nye spire snart igjen - og at den sitter denne gangen! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå