Gå til innhold

fire dager igjen av desember nå jenter...hvor mange er vi som fortsatt holder ut, frivillig eller ufrivillig:)?


Lillypia

Anbefalte innlegg

Jeg er her fortsatt med termin i dag. Håper at når dte ikke har skjedd noe til nå kan jeg godt vente til mandag! Er jo så nære så nære januarbarn!:) Formen er heldigvis fin så jeg plages ikke med å gå å vente....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er her til i morra kl ni. Da skal jeg ha ks.

 

Supert om du holder ut til januar da! Ble nesten det til meg også...men bare nesten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men då e det no ventinga di virkelig begynne kan eg avsløre ;)...neida, eg skal ikkje vere så pessimistisk - hold på motet ditt så lenge du berre kan du!! Du får nok god bruk for det ein dag!

Eg e her også endå som du forstår, hadde termin 17., e 11 daga over i dag....hahahaha, det e moro det! Men eg seie til meg sjøl maaaaaange ganga for dag at tenk så fint for babyen om ho ikkje kjem før mandag! For mora sin del blir det nemlig mindre viktig for kvar dag kass dato det e :-). Men men, ingen tegn til at ho komme endå, og i måra e første overtidskontroll på sjukehuset. Bur i Bergen, så eg tar nok neppe med bagen ein gang, for her skal det ein hel del og litt meir til for at det skal skje nåkke allerede no :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her knipes det fortsatt. Ingen tegn til fødsel enda, bare kommet litt slim, men det trenger jo ikke å bety noe. Tvi tvi. Håper alle får det som de vil snart, enten om de vil ha den ut asap eller i 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på jeg! En uke siden termin, og jeg har egentlig lyst til å få nurket ut..samtidig gruer jeg meg til fødselen..ooog skjønner at det er "best" for babyen å bli født i januar, - slippe fødselsdag i julestrien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er her ennå jeg:) Forma er egentlig fin den, bortsett fra litt dårlig nattesøvn, så jeg skal jo så absolutt ikke klage.

Er 1 dag på overtid. Prøver å fortelle meg selv at det er best for babyen å komme over nyttår, men for meg spiller det mindre og mindre rolle, he he..

 

Håper det er flere enn meg som holder seg her inne fremover da, så vi har noen å skravle med:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på ovetid nå. Tre netter har jeg trudd ting har begynt for så å dabbe av igjen. Var i ok form til 26 nå har jeg mer å mindre konstant ubehag i magen er kvalm og kaster opp. Tviler på at den venter til nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg og :) 4 dager på overtid! NEKTER å føde før mandag!!

Blir muligens satt igang 5.januar da, det er også greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også her. var på sykehuset i dag og fikk tilbud om stripping, men takka nei. håper han holder seg der til 1.januar. første gang gynekologen hadde hørt noen takka nei til stripping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt som FY i ryggen nå... det meste ligger nok godt i klem nå... tre dager til virker som en evighet:o( får bare bite tenna sammen å holde ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...