Gå til innhold

gooooood mooorgen!!!!


åsså jeg da :=)

Anbefalte innlegg

og da er det enda en dag mindre til vi får se nurka våres, enten det er overtid, termin eller hva det enn er vi teller på!

 

jeg har for andre natta på rad sovet såååååååååååååååå godt og tungt! skulle tro at jeg da var i superfin form, men tvertimot:) er så slakk og trøtt at jeg knapt henger sammen !!!

 

men hva gjør vel det? ingen fødsel på gang og ingen tegn til noe annet enn at det er på tide å gi huset en liten shinings ja;)

 

har nå spist en halv kilo med kakemenn til frokost, så magen er ikke helt på lag med meg kjenner jeg! men hva gjør vel det? skal vie dagen til film og spising og absolutt intet annet ;)

 

high on sugar men såååååååååååå fornøyd i dag:)

 

og dere damer?

sender litt sukkerhumør til dere og og håper alle har en knallfin romjul!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gud mårning!! :)

 

Full av energi ja?*tihi*

Har akkurat kommet hjem fra kontroll hos jordmor. Hun sjekka meg ikke for modning en gang :( (og jeg er så dum at jeg ikke spør).

Sov 1 time fra12 til 1 i natt, og deretter ble klokka over 7 før jeg sovna igjen...!! Så idag får sambo ta seg av junior mens jeg gjør absolutt ingenting. Kan jo ikke akkurat sove så mye heller for jeg orker ikke en sånn natt til..

 

Hadde det ikke vært for junior skulle sambo ha fått gitt meg noen edle dråper for å fart på sakene. Har ikke prøvd det på en stund:) Jeg orker rett og slett ikke å stresse med å knipe igjen til over nyttår. Hankan jo begynne i den klassen uansett:) :)

 

Ha en strålende sofa dag!! :) Kos deg masse.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

energien er på bånn, men humøret er på topp ;)

 

kjipe jm synes jeg! høre du til i berykta bergen du og?

men men... tror du egentlig skal være glad du ikke spurte jeg! for hvor kjipt hadde det ikke vært å VITE at du er klar som ett egg på alle måter, og ingenting skjer likevel? er iallefall det jeg prøver å tenke..........

 

er absolutt ikke med i knipeigjen gjengen, men prøver meg på litt omvendt psykologi:) tror jeg har en orntli liten lurifaks ertekrok neri magen, så jo klarere JEG er, jo mindre "tegn" er det på at noe skjer!

men nå er det så liten plass i den stakkars magen min, at han er bare pent nødt til å komme seg ut snart!

 

huff........... mangel på nattesøvn tar humøret fra en stakkar med en gang! men hvis det er en trøst, gjør en natts gods søvn underverker(derifra mitt supre humør i dag)

 

kose deg så masse med "ingenting" og håper denne natta gir deg MASSE søvn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, endå ein dag mindre til vi får sjå babyane våre, og godt e det ;-)!

 

Så bra at du sove godt då!!!! Fortsett med det - alt blir så masse lettare av det!

 

Takk for sukkerhumør, sjøl om eg sjølsagt har spist marsipan til dessert ette frukosten...hihi.

 

Ka skale g gjere i dag?? Jo, vaske opp litt, koke graut og...ja, ingeting meir antar eg. Kanskje sjå film her også?!

 

Ha ein fiiiiiiiiiiiiiiiiin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er så koselig at du sprer litt sukkerglede jeg. Vi må jo benytte oss av anledningen nå, etter fødselen er det vel om å gjøre å komme ned i matchvekt igjen + at det tross er jul bare en gang i året.

 

Jeg har for en gangs skyld sovet i strekk fra klokken 24 til 08, uten toalettbesøk engang, så jeg er frisk og rask i dag. Ikke at jeg har så store planer om å benytte meg av det. Skal bare se på TV og slappe av. Det fortjener vi :-)

 

Jeg tar litt av sukkerhumøret ditt jeg da, og sender resten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt sant:) nok av dem som går med åpning lenge før fødsel og tror at noe skal skje.

 

Kjekt med godt humør!! :) Har alt å si for dagen det. Så bare spre det videre til oss! Er vel ikke akkurat overflod hos oss i disse overtidstider *knis*

 

Hvor mange dager er du på overtid nå åsså?

 

Jeg er ikke fra Bergen, men nesten da. Kommer fra Ålesund:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tjohopp!!!

prøvde meg på litt klesvask og husvask, men fikk så hjerteklapp at det bare var å sette seg ned og la sambo fortsette:)

*ler*

 

er ikke engang på overtid enda Lillemor, har to dager igjen til termin, så har forsåvidt ikke så mye å klage på;) men må innrømme at jeg termin er bare ett tall, føler nesten at jeg har gått gravid like lenge som...... oktoberjentene! *ler*

 

Julestresset tok virkelig knekken på psyken min, selv om det nok er verre med dere som er på overtid og hadde håpert at den lille kom FØR jul!

 

for sikkerhets skyld har jeg hølja nerpå enda mer sukker, så her er bare å forsyne seg med sukkerhumøret mitt, mer der det kom fra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...