Alenemor til 2prinsesser Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 Kjolen min er i fargen ivory, kan min brudepike på 2år ha på seg en lilla kjole?? Sånn som denne?? http://www.butterflyxc.com/product_info.php?cPath=1&products_id=233 Eller blir det litt feil??? Det går d gjør d ikke??
Cipra har 2 jenter Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 De kjolene er nesten helt identisk med de jeg brukte til brudepikene mine, de er nydelig Nå vet jeg faktisk ikke hvordan farge ivory er, men de brudepikekjolene vi hadde til jentene finnes i både rosa, hvit og lilla, og jeg bestilte mine fra www.krappe.no hvis jeg ikke husker feil
Lille jente Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Helledussen så søt. Selvsagt kan du bruke de. Det blir kjempe søtt!
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2006 Tok mål a tulla her og den minste kjolen de har blir ALTFOR stor til henne.... Søren....
Cipra har 2 jenter Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 På www.krappe.no har de disse brudepikekjolene i str. 2 år, ta en titt der da vel, de er nesten helt lik de du hadde sett deg ut
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Har du sjekket hos www.maithai.no. Der har masse fine brudepikekjoler.
MegOgAlleMine Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 det kan hun vel.. det tror jeg blir helt nydelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå