Gå til innhold

Studentbaby og åsså jeg da`s skravletråd;)


åsså jeg da :=)

Anbefalte innlegg

helluuuuuuuuuuuuu snupp!!

 

då e det søndag, så det e på tide å våkne!!!! *ler*

jada, akkurat våkna av at ray sendte avgårde deeeeeeeeeeen brakfisen! tjoho! sprang meir eg makta ut på stua, e jo reine gasskammere her!!! *aaaaangst*

 

så det var min våknings;)

 

dissa fødetriksa kan du berre kaste spør du meg ja! pakk de inn sammen me de såkalte tegna og sleng dei over te juksepavane i januarklubben.

e liksom dinna kvitlauken som skal trigge fødsel, men heilt ærleg, eg trur det e berre tull. det e vel nett so reindansen tenke eg! dei slutta ikkje å danse før regne kom!

 

nei, idag gjekk eg inn i mi 41 veke, 2 daga te termin.hyggelig beskjed det sto må eg seie! morkaka har no nedsatt funksjon og det e viktig å kjenne etter spark fra babyen og gje beskjed te føden me ein gong du kjenne mindre liv. ha en ellers fin dag! heeeeeeeeerlig! gje meg litt angst oppå det heile takk ska du ha!

 

i dag ska vi rydde og shine huse litt, støvlaget ligge som ett teppe øve alt her;) ellers e det eting og film sjåing resten av dagen! beeeeeeeeeeeauty!

 

absolutt ingen plana om å føde idag. drømte om at eg hadde tegningsblødning og at fødselen va igang. va egentlig litt skummelt, så har ombestemt meg ang fødsel no. tror eg står over opg innfinne meg me å være feit. *nikker*

 

ha en knaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall dag:D

 

kos og klem fra fødeangst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

søndag allerede ja - heeeeeeeeeeeeeeeeeerlig!! nei, her våkna eg klokka åtte i dag og fekk ikkje sove igjen. stod opp og åt ei skive og så al eg emg igjen, og sov til tolv!!!! digg! akkurat no føle egm likevel tygd og spytta ut igjen, men det har vel ein sammenheng med at eg skulle vore i dusjen og litt sånn...men men, skal snaaaaaaaart på badet.

 

du blei rett og slett vekt på ein utrolig romantisk måte i dag du altså! yeh!

 

det ante meg at det va kvitløken ja...herregud, eg har laga middag med enorme dose av kvitløk og ein del chili her rett før jul (ekstra lei den dagen), eg vart ikkje skikkelig dårlig i magen ein gang...så enig med du - desse triksa gir vi vekk, kan godt betale dei litt også, hvis det blir vanskelig å vkitte seg med dei.

 

ja sant det e fint at det stå sånn oppmuntrande ting på innloggingssida?? og det der skvipet om lær-deg-å-skjønne-når-fødselen-e-i-gang-opplegget har dei på veke 37 el nåkke...e det rart vi blir lei?? først blir vi lei, og når vi begynne å få virkelig nok av det så kjem dei slengande med litt skremsel også. fiiiiiiiint! i neste veke, altså veke 42 begynne så vakkert med at "de fleste er litt leie nå" og slutta med den supertrøsta som eg nevnte på msn hin dagen: "Mager trøst er: hvorfor skal vi gå like lenge gravide når menssyklusen og eggløsningssyklusen kan variere så kraftig fra person til person?". så det e berre å glede seg framover, for dei stør om seg med gullkorn kvar veke!! eg har snike litt på den veka eg begynne på i måra - der e overskrifta i store blå bokstava: "Nå er dere klart på overtid!". ååå?? seie du det?? å., helsike, for det har jo gått meg huuuus forbi....treng vel neppe kommentere den nåkke meir...herregud altså. videre står det litt oppmuntring til dei som svt blir satt igang: "En igangsetting kan imidlertid ta flere dager, noen ganger opp til en uke, men det er sjeldent." å ja, maks ei vek, ka då, herregud. hvis eg har flaks blir eg satt igang på dag 18 på overtid (hvie legen e i godluna sikekrt), så då e no ungen ute innen 25.dagen på overtid, for min del vil det seie sånn ca rundt 10.januar, ein liten mnd ette termin...hahahahahahaha!!!!!!!!!! konklusjonen e at jo emir lei vi e, jo meir redsel og frustrasjon gnir dei inn i hauet på oss på desse sidene her. mulig vi henge oss opp i ting no, men kjære folk, sidene e laga for høggarvide dame som ser ut til å få dobla hormonmengda for kver dag siste fire vekene av snvagerskapet. lev og oppfør seg normalt den som kan!!!! her blir det jaffal stadig vanskligare å ta seg sammen ovenfor folk...men NO skal eg slutte å mase her...no har eg sikekrt gjort sånn at du gleda deg endå meir til næraste framtid også....uansett - her e jaffal forståelse å hente kan eg love!

 

no skal eg prøve å tusle i dusjen, så skal eg vurdere om eg skal vaske opp litt etterpå...har jo god tid til å bestemme meg, for det e slutt på at tida flyr jaffal ;-)

 

klem fra den evige oppmuntraren....mohahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knegga*

må ærlig innrømme at eg finne det meir underholdane enn demotiverande!

 

og herregud, tenk, at om en mnd tid, sitte vi på dib og blir vel møtt av hilsninga som: god morgen Inger, no e babyen din 2 veke og 2 daga. du vil no merke kor godt du hadde det som gravid og har enno 17 år, 50 veke og 5 daga igjen te du blir bestemor. søvn kan du få i neste liv.

 

jaggu!!!

 

sitte å lura på om eg skal gå en tur på butikken og kjøpe litt frukt og vaniljesaus!!! fikk plutselig veldig lyst på det!!! *skulle ikkje tru at huset e fullt av mat her nei*

 

jaaaaaaaaaatta!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha - blir sikkert omtrent sånn å komme på din baby ja!! jaja, nåkke skal det jo vere...

 

no sitte eg her å lure på om bagen e klar - fekk beskjed av jordmor å ta med den på voertidskontroll. dvs, vi skulle ha den i bilen, for den e visst så tung å bere ut att ;). eg har mest lyst å drite i heile greia (bagen altså), men min kjære meina vi skal ta den med, så eg får gå over å sjekke!

 

ellers e eg spent på kordan det blir i måra. kan visst ta si tid, for alle som skal på overtidskontroll får samme tidspunkt (ifølge kusina til min mann), så vi må rekne med å måtte vente. syns det hørtes ut som et emrkelig opplegg med tanke på at det hormonbomber på overtid det e snakk om, men mne, time will show!

 

no skal eg supe inn på resten av colaen, så sjekke bagen. ser ikkje vekk frå at eg e innom igjen før eg legge meg...haha.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

 

ja dinna fødebagen e meg en evig hodebry!!! eg har klart å raide den i jula, ligge riktignok i bilen.. men har ikkje nåkken gensra el skjorte oppi;D

underbukse e det heller dårlig me og......

 

lova ray at det ska eg ordne........ i måra:)

 

jaaaaaaaaaaaada!!!! seie eg alltid:)

når ska du på kontroll i måra då??? kjenne eg e litt spent på dine vegne, sjøl om eg blir litt trist når fødsel på deg betyr at eg må klare meg i faktisk fleire DAGA uten deg!!! (for ikkje å snakke om veke, mnd.......)

*kalte du meg ego????*

 

men mest av alt e eg jo seff supergla på dine vegne hvis tulla di får farten opp og kjeme ut snart ja!!!

 

*ler*

 

ser for meg en haug høggravide sitte på rekke og rad og få utdelt fødepilla!!! *knegg knegg knegg*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, bagen ja, det e jo nåkke oppi den, men spørsmålet e jo KA som e oppi den - har jo tat ut litt her og litt der og brukt og vaska og kanskje lagt litt tilbake og...ja...reknakje med det blir fødsel i måra uansett, og skulle det mot formodning blir det så tar det min kjære 10 min å køyre heim...så det ekje krise om eg mangla nåkke (som du skjønna har eg endå ikkje kotm så alngt at eg har sjekka bagen, tenkte berre å hvie oppi toalettsaken i måra tidlig).

 

vi skal vere på sjukehuset 8.15, men ahr tenkt å følge et råd om å vere ute i god tid - i tilfelle det e første-mann-til-mølla-opplegg på undersøkelsane...men å vere ute i veldig god tid ekje enkelt for meg, særlig ikkje når det e snakk om før fuglane fise på morran. så vi får sjå. målet e et kvarter før :)

 

skal oppdatere deg på eine el andre måten når vi e ferdig - skulle vi bli verande sende eg en sms, hvis ikkje kjem eg hit el på msn. men det kan vel ta nåkken tima der oppe rekna eg med. huff, emrka eg e veldig spent på ka som skejr, ka dei skal sei og sånn...grua meg litt, samtidig så det skal bli greit å vite kordan eg ligge an i løypa om du forstår. jaja, berre nåkken tima med soving (forhåpentligvis!!!), så får eg svar!

 

snakkast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ler*

 

ja no tenke eg du fikk fart på bagpakkinga di likevel!!!!

 

Sitte her som ett tent lys no og venta spent ;)

 

helt villt, ditta va vel det siste du rekna med sku skje en knapp time seinare!! no e eg GIRA!!!!!!

*og regna me at du ikkje svara før te neste år, mens du sitte me vesla på fanget ;)

 

stoooooooooooooooooooooooooooor kos!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen!!!

 

ja, då e vi komt heim igjen frå kk - herlig å vere heime hos seg sjøl igjen, sjøl om det e veldig trygt med folk tilgjengelig som ein kan spør om det man lure på akkurat når ein lure på det.

 

akkurat no ligge den heilt utrulig vakre jenta vår i vogga si og søv - ho har oppført seg som eit prakteksemplar til no - søve og ete for det meste. vi veitkje kem ho ligna på, for besteforeldra i florø (som sjølsagt tok ein dagstur til byen i går) syns ho ligna SÅÅ på faren, mens besteforeldra i nordfjord seie ut frå bilda at ho ligna på meg...men men. det spela ingen rolle, for ho e endelig ute og e verdens finaste uansett :). Så no kan eg sei som alle dei hine som ahr født - dåkke må glede dåkke!!!!! og det gjer dåkke nok, sjøl om du høgst sannsynlig (hakje oppdatert meg på bim endå) e driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitlei no. og eg forstår deg såååå godt - for eg hakje glømt heilt endå...utrolig slitsomt å ver epå slutten - ein e jo vel forsynt FØR termin, og dagane etter termin blir ikkje kortare akkurat. eg håpa for din del at du sleppe å gå fleire daga over no!!

 

og når det e snakk om å glømme - eg har alltid tenkt at det skal ikkje vere for mange år mellom ungane....men den neste e utsatt på ubestemt tid (ikkje at vi på nåkken måte hadde plana om å sette igang med ein gang altså, det ahdde vi ikkje) - her skal det gløymast både frå svangerskap og fødsel i store mengde først!

 

ellers e eg ein smule surrete i hauet, litt trøtt kan du sei, så ka eg har skrive her no hakje eg heilt oversikt over, om eg har svart på siste di mld og sånn e litt tilfelidg.

 

uansett - som sagt må dåkke glede dåkke til ungen e ute! sannsynligvis kjem du til å føle deg tygd og utattspytta etterpå, men du verden så lite det betyr når du ser på denne heimelaga skapningen! så sjøl om eg e sliten, og trøtt, så e eg veldig veldig glad. og det e mannen også - som forresten va ein helt under fødselen!

 

masse klemmings og sende deg alt det fødestøvet eg greide å sope med meg frå kk når vi for heim i dag:

###########################################################################################################################################################################################################################################################################################################

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!

Du e heime!!!! *takker og bukker for fødestøv*

 

eg har sosa meg innpå dib no, så du blikje kvitt meg so lett;)

fremdeles meget gravid og amper, men begynne å hjelpe på!

ska nyte siste dagen gubben e heime no, grua meg litt til å være on my own når han ska på jobb i mårra.........

 

*ler* skjønna godt at du ikkje har store plana om neste no nei;) det kan eg sei allereie før han e ute:)

 

Tenke ho e ett prakteksemplar ja:) eg har vært å henta bilde av ray som liten, så eg har nåkke å sammelnligne me når nurket kjem;)

 

og det som eg finne mest utrulig e at du, kort tid etter fødselen, huska meg og sendte meg mld! blei heilt rørt eg! og ekje meir enn akkurat kommen heim, så e du pina på bim og gjer meg medlidenhet!

 

nei, du e SUPER!

 

kos deg SÅ masse med lille nurket, eg e SO nysgjerrig og misunnelig:)

 

ka blir navnet? passa det dåkke hadde funne fra før? har ho masse hår? lys? mørk? guuuuuuuuud kor nysgjerrig eg e!!! ja, og no e det pina ikkje lenge te vi faktisk møtas i florø, face to face! det blir jaggu litt merkelig!!! men moro :)

 

nei, no blei e gheilt gira her:)

(kan ha en sammenheng me at eg har stått og steika melkekae og forete meg en smule, bare LITT sukker liksom)

 

hilse gemalen og gratulere;)

 

ho e nok lik dåkke begge tenke eg;)

 

stooooooooooooooooooooooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...