twmt Skrevet 28. desember 2006 #1 Skrevet 28. desember 2006 hei, jeg las i et innlegg at du hadde en datter på 2,5 år. hva sa foreldrene dine da du fortalte at d var gravid?jeg har kkurat fylt 16, og mine kommer til å bli rasende, spesielt pappa.mamma kommer sikkert ikke til å bry seg.(mine foreldre er ikke sammen)hadde ikke skjedd om mamma ikke ga meg lov til å overnatte hos kjæresten min.det vet jeg.alle tror jeg er så fornuftig, så skal jeg slippe den bomba..
mam <3 Skrevet 29. desember 2006 #2 Skrevet 29. desember 2006 Så du mener det er din mors skyld at du ble gravid?! Sorry, må bare spørre... Kan hende det ikke var sånn du mente det.
Mamsen86 Skrevet 29. desember 2006 #3 Skrevet 29. desember 2006 Du hadde nok klart å ha sex selvom moren din hadde sagt nei, hehe.. Det klarte iallefall jeg! Men du skal se at ting ordner seg, det gjør som regel det for snille jenter..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 29. desember 2006 #4 Skrevet 29. desember 2006 jeg sov hos kjæresten min da jeg var 16, og jeg fikk ikke lov...... så du hadde sikkert greid det også selvom du ikke hadde fått lov =) hør på mami20, det order seg nok!!!!
Jente89 ♥ Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 jeg trodde aldri at mamma skulle ta det roli da jeg fortalte at jeg var gravid (da var jeg 16) men vet du hva hun sa , " om jeg blir bestemor så er det greit, å om jeg ikke blir så er det også greit" jeg ble helt paff.. hadde ikke trodd det kom fra min mamma.. dette fikser du, å jeg vil nokk tro at din mor vil støtte deg.. Kanje blir hun sint, men hun skjønner fort at du trenger mer hjelp og støtte en masse kjeft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå