balsam Skrevet 28. desember 2006 #2 Skrevet 28. desember 2006 vi var 20 og svigers sykemeldte seg og ble helt galen!!=) hehe hun verken sov eller spiste på 3 uker(sa hun da)
Me myself and I Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Ble gravid da jeg var 17... og sviger klikket fullstendig... mine foreldre tok det egentlig greit, litt sjokket var de.. men alle har støttet oss kjempe masse...
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Jeg var 20 år jeg, da jeg ble gravid, men var likevel livredd for å fortelle det til mamma! Ikke alltid det har så mye å si hvor gammel du er, tror jeg... Mamma var skeptisk med tanke på skolegang og økonomi, men etter en liten stund ble hun bare stoltere og stoltere, og nå forguder hun Teodor Tror alle tenker litt sånn jeg, selv om datteren er 16 eller 26...
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 Jeg ble gravid da jeg var 16, er 17 nå, og har termin i mai. Mine foreldre reagerte veldig fint, og gleder seg nå til å bli besteforeldre, i en alder av 38, vel og merke;) Mine svigerforeldre, derimot, tok det litt anderledes, men vi får 100 % støtte både meg og kjæresten min. =)
ainaogvp Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 æ va 16, mamma fikk litt sjokk, men va kjempesnill, svigers va heilt jævli, samme m barnefaren, en vesentlig grunn for at æ nu e alenemor.
Jente89 ♥ Skrevet 28. desember 2006 #7 Skrevet 28. desember 2006 æ va 16 da æ fikk vit at æ va gravid. da æ fortalte at æ va gravid sa mamma "ja blir æ bæstemor så e det greit, å blir æ det ikke så e det å greit" Hu ment at det valge æ kom t å ta va det rette...
Me myself and I Skrevet 29. desember 2006 #8 Skrevet 29. desember 2006 ainaogvp er svigerforeldrene dine grunnen til at du nå er alene mor? eller misforstår jeg??? Ikke frekt ment altså, bare lurer. Kan også tilføye det at svigermor reagerte med å si at det var fint at man kunne ta abort, for det var jo et valg som vi SKULLE gjøre mente hun!!!
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #9 Skrevet 30. desember 2006 Hun skriver at svigers var helt jævlig og det var barnefaren OGSÅ så derfor er hun alenemor...
Me myself and I Skrevet 31. desember 2006 #10 Skrevet 31. desember 2006 ja, da må dere ha meg unnskyldt, leste fort igjennom her... ser det nå Var ikke meningen
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #11 Skrevet 2. januar 2007 Jeg ble gravid da jeg var 16, svigers og papp tok det veldig bra, mens mamma bare grein og skulle ha meg til å ta abort :/
tuninna ♥ 2pp Skrevet 3. januar 2007 #12 Skrevet 3. januar 2007 Jeg ar 17 da jeg ble gravid, 18 da jeg fikk barn. Pappa klikket det helt for, han fikk angst og begynte på medisiner og bare grein. Mamma ville ha meg til å ta abort. Men etter en stund innså de at de ikke kunne bestemme over meg. Pappa var den som støttet meg mest
ainaogvp Skrevet 4. januar 2007 #13 Skrevet 4. januar 2007 Hei.. svigers sa at jeg ikke hadde noe valg, enn abort, samme sa fastlegen min. Mamma sa at det var mitt valg, samme hva, og at hun skulle støtte meg. Barnefaren klikket helt, så jeg gjorde det slutt. Han ville tvinge seg med på fødselen da jeg hadde bestemt meg for å beholde barnet Han er ikke rigktig god i hode, dessverre. Men foreldra hans har ihvertfall skjerpa seg veldig etter fødselen.
MegOgAlleMine Skrevet 4. januar 2007 #14 Skrevet 4. januar 2007 ikke et ord.. bare forelsket seg helt barnet
Mamma til 3 <3 Skrevet 7. januar 2007 #15 Skrevet 7. januar 2007 Mamma støtta meg med engang:) Faren min var ikke så happy akkurat,men det gikk seg fort til. Svigers sa ikke så mye egentlig. Å de kunne bare prøvd seg.For svigermor var nemlig like gammel når hun fikk første ungen:) Jeg var 16 år.
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 9. januar 2007 #16 Skrevet 9. januar 2007 Jeg var 14 da jeg ble gravid, min mamma tokk det kjempe fint, selvom hun ble lei seg og sjokka viste hun det ikke til meg. Hun ville bare hjelpe meg mest mulig, Jeg var jo 5,5 mnd på vei da familien min fikk vite det. Alle støttet meg og gullet er nå snart 3 år og er familiens hjerteknuser, alt går så bra så=D Klem
SuperJessie <3 Skrevet 9. januar 2007 #17 Skrevet 9. januar 2007 ingen som klikket, alle ble bare litt stumme.. eller, mamma og svigermor ville betale sydentur for oss i høstferien om vi tok abort - men nå er de såå glade de skal bli bestemødre
Plutselig_gravid Skrevet 11. januar 2007 #18 Skrevet 11. januar 2007 Jeg var 18, nesten 19 da jeg ble gravid. Grudde meg veldig til å si det til mamma og pappa. Jeg sa at jeg måtte snakke med de. Grein og grein og fikk ikke frem et ord. Til slutt kom det ut. "Jeg er gravid og kommer ikke til å ta abort"! "Så får dere bare kaste meg ut hvis dere ikke liker det" Mamma og pappa tok det kjempebra:o) Mamma ble sjokkert pga. jeg virkelig hadde trodd at jeg kom til å bli kastet ut. De beroliget meg med at det kom til å gå bra, og at de kom til å støtte oss 100%. Og det har de levd opp til:o) Vi har nå en gutt på 3 år og 3 mnd som alle besteforeldrene forguder:o)
Gjest Skrevet 11. januar 2007 #19 Skrevet 11. januar 2007 Jeg var 18 når jeg fikk Emmaog alle klikka temmelig. Var helt alene, men hadde heldig vis barnefaren som støtta meg. Og til slutt gikk alt bra, alle elsker hu og ikke kan få nok. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå