Gå til innhold

Fy fa.. i helv...!!!!!


Leola

Anbefalte innlegg

Nå er jg så forbaska drittlei av å ikke få sove. Samboeren min snorker verre enn et beist om nettene.Og det er ikke snakk om en jevn søt liten dur.Han grynter på annenhver innpust, og for hvert grynt hopper han en halvmeter i senga. Er faen meg så drittlei at jeg kunne slått han i svime bare for å få en blund på øye. La oss halv 12, og 30 minutter med søvn til sammen er alt jeg har fått!!!!!!!!!!!!!!!!

Min tur til å stå opp med junior og jeg skal på jordmor klokka 10. Orker ikke en dag til!!! Hadde vært godt å være utkvilt EN ENESTE FORBANNA DAG!!!!!!!!! Er lei av å ligge halve dagen på sofan fordi jeg ikke sover på natta. Når babyen kommer er jeg sikkert så underærnert på søvn at jeg klarer sikkert ikke glede meg mye over det lille nurket.Og fødselen har jeg null energi til, den er det sambo som får som ligger å durer time etter time.

 

Å jordmora skal få høre det så busta fyker i morga!! Sist jeg var der var hun sikker på at det var siste timen, for jeg kom til å få før!!! Å nå er jeg på overtid!!!!!!

 

Huff håper ingen har lest dette innlegget he he.. kommer til å skjemmes over for sint jeg er nå når jeg har blitt blid igjen! :P (hvis jeg noen gang blir det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke be han sove på sofaen om natta. Mannen min og jeg sover ofte på seperate rom. Vi er da mer utvilte og krangler mindre så det er ikke negativt for forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..........sover lite selv på natta. Og blir skikkelig humørsyk av det. Send samboeren din på sofaen din i natt slik at du iallefall får 1 natt med god søvn! Grunnen til at jeg ikke får sove er at jeg verker i magen og armene min sovner bort hele tiden. BLIR GAL!!!!!!!

 

Du må ha lykke til hos jordmor. Skal til legen selv nå i dag, er litt spent på hva han sier. Har selv ingen planer om å måtte gå langt uti januar før jeg blir satt i gang:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ess da, forholdet går det nok ikke utover. Er jo ikke så mye han kan gjøre med det. Men jeg sov (eller lå) på sofan.Men problemet er at jeg ikke får sove uansett når jeg først har vært våken. Sovna igjen klokka 7 i dag... :(

 

Gikk greit hos jordmor, men hun sjekka ikke meg for modning da:( Sjukehuset her er så strenge på igangsetting at her blir en ikke vurdert engang før en er på overtid, altså 14 dager over termin. Så her er det bare å smøre seg med tålmodighet!

 

Lykke til på kontroll working girl!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...