Gå til innhold

ang.modning..hvor lang tid tar det til fødsel er i gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos jordmor i dag og fikk sjekka modning.det var modnet sa hun.men er det noen som har peiling på hvor lang tid man gå før fødselen er i gang?hadde masse rier som var veldig jevnlige i natt som var.trodde en stund at det kom til å bli fødsel,men det stoppa opp igjen.så det var såkalte maserier.er i tillegg 2.gangs.men det var ikke sånn som dette forrige gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan gå måneder, uker eller dager.Noen modnes ikke før rett før fødsel, eller etter at fødsel har startet.så det er veldig individuelt. Mange går i ukesvis med noen cm åpning.

Skrevet

har termin om 5 dager.så jeg hadde håpet at det var noe på gang snart.er så lei av å gå sånn med mye vondt.

Skrevet

Jeg har gått med modning og knappe to cm åpning i et par uker nå. Har hatt noen netter med kraftige modningskynnere og lette rier, men det har enda ikke skjedd noe. Nå har jeg gitt opp. Tror ikke lenger at hun kommer i det hele tatt... :-)

Prøv å ikke legg for mye i det. Ting kan enda ta litt tid.

NB: Jeg har 8 dager igjen...

Skrevet

hvis du har fått beskjed at du er moden, så hadde jeg sattt i gang med noen kjærringråd:) ett jeg har brukt med tre avmine er og massere brysvortene fram til di vonde taka kommer ,samtidig vær i aktivitet, har funka og starta ganske kjapt :)

Skrevet

Vel - nå stimulerer jeg brystvortene mine hver gang jeg ... koser med meg selv ... og det har ikke skjedd noen ting som helst som kan minne om fødsel enda ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...