Gå til innhold

Andre enn meg som..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville hatt samme far til barna selv om dere ikke er sammen lengre? Jeg ønsker meg flere barn (har to med eksmannen min)

Jeg er singel. Jeg har økonomi og ressurser til flere barn. De jeg har ønsker seg søsken. Jeg ønsker det så sterkt at det nesten gjør vondt. Jeg og eksen er gode venner, men vi kommer aldri til å bli sammen igjen. Jeg var alene fra yngste var seks mnd så og de er tette så vet hva jeg går til .

Er det helt sprøtt å tenke sånn? Jeg klarer ikke å slå meg til ro med at jeg har født mitt siste barn, men orker ikket tanken på å forholde meg til flere fedre, og forhold med mine, dine og våre barn...

Jeg tror nok han ville stilt svømmerne til disposisjon hvis jeg hadde spurt...

Vil gjerne ha synspunkter, men ikke av typen "ER DU GAL!!!!!"

takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi

.If u have good økonomi and ressurser,like u say.

If your ex will say yes.Then why not.

Whats the problem then.

And i dont think u r crazy:))

And dont listen to people,if they say that u r crazy or so..

I mean the imortant thing is that its fine for u..and do what u feel is right for u:-D

Good luck..

Skrevet

ok thanks a lot for answering ( in the way i wanted hehe)

flere synspunkter? Vil gjerne høre, tror det kommer til å komme kraftige reaksjoner her hvis jeg gjør dette.

Skrevet

Jeg skjønner tankegangen din kjempe godt, og så lenge X`en din er enig så ser jeg ikke noe problem:-)

Skrevet

Jeg forstår kjempegodt:) Jeg kunne veldig gjerne tenke meg et hel-søsken til min lille snuppe. Meeeen..Hehe...Sånn realistisk sett tenker jeg ikke mer over det...Når jeg tenker på hvordan man lager disse søte små;p

Men har du såpass god kontakt med barnefar at du vil ha sex med ham,så versegod;p hehe....Da får jo også den lille 2,3(?) helssøsken:)

Skrevet

Skjønner kjempegodt tankegangen din, har vert inne på den sjøl,

men eg prøver og tenke at visst eg en gang møter en mann til, som vil ha barn, skal eg da nekte han det for han ikkje er pappa til den datteren eg har no?

Eg er bare 23, så har god tid.

Men som sagt har vert inne på samme tanken, og no veit eg ikkje kor gammel du er, så spør kor "håpløst" du ser på situasjonen om at det skal komme flere menn i ditt liv!

Skrevet

Har ærlig talt vært inne på tanken selv ja..,nå vil jeg bare ha 2 barn da..Men tviler på at det noen gang blir realtitet...Går se, jeg har god tid...

Selv har jeg også tilsammen 5 halvsøsken...ikke så kult at det gjør noe...

Skrevet

Jeg er vel en av det som var sterkt motstander av dette i et tidligere innlegg, men der var bakgrunnen litt anenledes enn din. Du sier jo at du selv har økonomi og ressurser til å få flere barn så da går jeg ut i fra at du faktisk har en jobb og ikke går på trygd, for jeg mener det er feil om man mottar trygd og hen å gjør det.

Samtidg så sier du også at du og faren er gode venner så da stiller vel han også opp for de barna dere har nå og ville ha gjort det om dere fikk et til sammen. Også at dere er ening om slikt før dere går hen å blir gravid.

Så lenge du vet at du klarer deg alene og har en far som er enig og stiller opp så har du nå min støtte.

Skrevet

Jeg vil ikke "dømme" deg for å tenke som du gjør, til slutt er det jo ditt og x-en din sitt valg.

For meg hadde det aldri fungert.

Jeg elsker jo min lille skatt over alt på jord, selv om jeg og faren hans ikke er sammen lengre. En drømmesituasjon var jo at lillegutt skulle fått helsøsken, men ikke for en hver pris. Jeg har ingen søsken selv, og er veldig bestemt på at han skal få søsken.

Men, nå har jeg truffet en mann som jeg virkelig ønsker å få barn med -om noen år.

Selv om de eventuelle barna med den nye kjæresten ikke blir helsøsken til gutten min, så kommer de jo til å bli søsken...

Jeg ønsker ikke for min egen del å få et barn til med min x for å vite at jeg skal være alene med h*n også. Hvis jeg skal ha flere barn vil jeg ha det i et stabilt forhold der pappa kan være mer en bare helgapappa.

Vel, min mening.

Du bestemmer over ditt liv.

Lykke til.

Skrevet

måå jo ikke ha sex med ham, selger fine engangsprøyter på apoteket:s

men hvorfor ikke får jo ikke så mye ellers....

Skrevet

Takk for alle meninger. Selv om dette er noe jeg har grublet på lenge ser jeg at det krever nøye overveielse før det blir satt ut i livet. Ville bare høre hva ndre mente om saken, VET det hadde blitt prat her hvis vi gjør det, og vet ikke om det er noe å utsette ungene for. Tenkeboks ett år eller to. (er forresten 26)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...