fiona71*2pp Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Huff, æ må syte litt .. No e æ i uke 34 +4, og æ føle mæ så sjukt lite klar tell å få den her babyen, samtidig som æ nesten ikke kan vente. Vi ska hente vogna i januar, vogga står på golvet,senga står på rommet, vel å merke ikke montert, siden vi vil bruke vogga i førsten. Har kjøpt ørlite klær, termometer, voksipose, dyner til vogn, og seng, lammeskinn, bleiebøtta,ett helseteppe, ett fleecepledd. Har også sånn sengekant, vaskekluta,gulpekluta, og en haug me flanell kluta ?? Ka kan man bruke flanellkluta tell???? Men mangle enda madrassan, e så usikker på ka æ ska kjøpe. E det greit me bare skumgummi i vogge og seng mens dæm e så små, me kanskje overmadrass..eller bruke man det? Tisselaken.. ligg dæm bare rett oppå det eller?? Vi har jo lammeskinn som æ tenkte å ha i botten av vogga da.. Men æ blir ikke klok, og alle æ spør sir forskjellig.. Vi har ikke kjøpt nåkka hjemreise klær, eller klar tell å ha i bynnelsen, for æ e sååå usikker på ka æ treng, eller str. Har fått vite at æ kan forvente mæ en ca 3,5 kg baby ved fødsel. Men ka mene dåkker?? Styrthjelm lue, di små bomullsgreia, men bruke vel dæm under vanlig lue enda eller? Vi har heller ikke uro enda, tell å ha over senga/ vogga? Burde vi ha det me engang eller? Å babycall har vi heller ikke krauma oss å få tak i.. Vi har ingen flaske, ikke brøstpompa, ingen salver i hus, ikke nåkka som æ føle vi må. Vi har en haug me smokka som æ fikk på jobb, som babyen ikke kan bruke før om masse mnd!!! Æ har heller ikke bynt å vaske det lille vi har, for vi har ikke kommet oss av gårde å fått ordna kommode tell babyklærne engang.-- Himmel å hav e vi utrolig treg eller?? Å no bekymre æ mæ litt for æ slit sånn me ondt i bekken, og mellom beinan når æ e ute å går, at æ makte nesten ikke gå så mye rundt omkring. Å ikke finn æ nån fleccedressa heller tell å ha tell hjemreise.. Så åhhhhhhhhhhhh... Vil ha ting klart æ... Eller stresse æ bare no... Hjelp..
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Stress ikke så fælt... Jeg ordnet med resten + vasking nå i jula. Har 2 uker igjen til termin ;o)))
findus Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Du har kommet mye lengre enn meg i hvert fall! jeg mangler halvparten av det du har skrivi opp her, og vi har kommet omtrent like langt på vei (i svangerskapet). Men å skulle fly rundt og finne alt mulig med kjempevond bekkenløsning hørtes ikke noe særlig hyggelig ut. Har du en fin fyr tilgjengelig, kan vel han ta de siste handlerundene? Eller om noen venninner og kompiser kan hjelpe deg litt? Uansett: Jeg tror ikke du trenger å stresse så masse helt enda. Håper ikke det - for i så fall burde jeg stresse dobbelt så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå