Reveenka Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Ikke noe trådløst på plass ennå, desverre - men endelig bød det seg en anledning til å svippe opp på loftet en tur for å tiite innom! Ser det har vært ganske stille her - hva nå det kan skyldes....? c",) Men nå må jeg tusle ned og se fortsetteklsen på Dødens triangel eller hva det het på TVN! Fortsatt god jul! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Fortsatt god jul til deg også Reveenka:-)) Dødens triangel er spennende, jeg har sett den på dvd......hehe må le litt også for den består av 3 dvder og det hadde ikke jeg fått med meg. Så jeg leide den ene jeg så i hylla, og syntes den sluttet så utrolig teit! Ikke så rart når jeg kom i videobutikken og fortalte det til hun som jobber der, og hun med et bredt glis forteller at det er både en 2`er og 3`er til den;-))
Maud Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Hyggelig å se nicket ditt igjen! Her inne er nok jula travel for alle, det er rolige dager og det er nok et godt tegn ;-)
Superlis Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Kos og se at du fremdeles kikker innom,fortsatt fin romjul til deg og dine:)
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 holoisann =) der var du ja,hehe... jeg måtte bare innom her jeg.har sendt endel e post,så da bød sjansen seg.(finner bestandig en goood undskyldning) kos deg resten av jula.syns den går så fort jeg...snart nyttår jo...usj...
Gummelillan Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Egentlig glad jeg da for at det har vært litt roligere her de siste dagene.. Blir ikke sååååå travelt å oppdatere seg da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå