Gå til innhold

Long time, no see!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noe trådløst på plass ennå, desverre - men endelig bød det seg en anledning til å svippe opp på loftet en tur for å tiite innom! Ser det har vært ganske stille her - hva nå det kan skyldes....? c",)

Men nå må jeg tusle ned og se fortsetteklsen på Dødens triangel eller hva det het på TVN! Fortsatt god jul! c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsatt god jul til deg også Reveenka:-)) Dødens triangel er spennende, jeg har sett den på dvd......hehe må le litt også for den består av 3 dvder og det hadde ikke jeg fått med meg. Så jeg leide den ene jeg så i hylla, og syntes den sluttet så utrolig teit! Ikke så rart når jeg kom i videobutikken og fortalte det til hun som jobber der, og hun med et bredt glis forteller at det er både en 2`er og 3`er til den;-))

Skrevet

Hyggelig å se nicket ditt igjen! Her inne er nok jula travel for alle, det er rolige dager og det er nok et godt tegn ;-)

Skrevet

Kos og se at du fremdeles kikker innom,fortsatt fin romjul til deg og dine:)

Skrevet

holoisann =)

der var du ja,hehe...

jeg måtte bare innom her jeg.har sendt endel e post,så da bød sjansen seg.(finner bestandig en goood undskyldning)

kos deg resten av jula.syns den går så fort jeg...snart nyttår jo...usj...

Skrevet

Egentlig glad jeg da for at det har vært litt roligere her de siste dagene.. Blir ikke sååååå travelt å oppdatere seg da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...