Gå til innhold

har et spm til alle dere som er 7mnd på vei nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann. skal til rodos i sommer og da er jeg 7mnd på vei. hvordan er formen deres nå. hadde du gjort det i den formen du er i nå? det er snakk om en uke. har ringt flyselskapet og det er 4timer til rodos. 2-4uker før fødsel må en ha legeærklæring og ikke reise mer enn 4 timer vekk fra norge hvis fødsel begynner. nå tror jeg ikke jeg føder 2mnd før tiden. tenker mer på formen,fysisk.. hvis en trener og spiser sundt så har en vel mer energi til å klare det. vil ha så mange synspunkter så mulig.takk:)lykke til m tiden fremover, ikke lenge igjen. koseligt:) nyt det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... Jeg hadde nok dratt! Selv med bekkenløsning.. Er det samme om jeg sitter hjemme og synes synd på meg selv, enn å sitte å sitte i varmere strøk å gjøre det..:P

Foruten bekkenløsningen er jeg i god form! Kveldstrøtt men...Så jeg hadde absolutt dratt! :o)

Skrevet

jeg er i ganske ok form, hadde fint klart meg på rhodos en uke, for å si det sånn. men om jeg hadde tatt sjansen på det, er en annen sak. :)

Skrevet

Jeg var i Hellas når jeg var 6 mnd, ble sykmeldt etter turen.. Kroppen ble full av vann etter flyturen, lå i en uke etter jeg kom hjem. Og går fortsatt med støttestrømper hver dag.... Så jeg tålte det ikke.

Skrevet

jeg hadde dratt:) eneste er at jeg er trøtt, men man kan sove på rhodos også ;P

Skrevet

eg va i tyrkia når eg var ca. 6 månader på vei, gjekk kjempe greit. hadde garantert reist hadde eg vert 7 måneda på vei og.. . visst du er opplagt og i god form er det berre å reise:)

Skrevet

jeg hadde død av varmen...

Skrevet

Ta på støttestrømper, drikk masse vann på flyturen og spaser litt fram og tilbake i midtgangen minst en gang i timen. Litt fotgymnastikk når du sitter i setet skader heller ikke - det gjelder å holde blodomløpet igang;-)

Skrevet

Ja, jeg hadde dratt! Bare husk mye å drikke hele tiden, jeg er veldig tørst og varm for tiden, det blir nok enda verre i såpass varme strøk.

Formen er ellers ok, sliten men det kan man jo være hvor som helst.

Kos deg på tur :-)

Skrevet

Jeg hadde aldri tatt sjansen. Om noe skulle skje så fødslen settes igang hadde jeg nok ikke vært sikker på at de kunne oppdrive en fødeplass som kunne ta vare på meg og en prematur.

Pluss at varmen nok ikke er veldig behagelig.

Skrevet

Jeg hadde ikke dratt, for det første så vil jeg ikke befinne meg i utlandet hvis fødselen skulle starte for tidlig. For det andre så hadde jeg ikke orket varmen og flyturen. Er sliten og tungpusten nok her hjemme om jeg ikke skulle vært i syden i tillegg. Synes dessuten det er vanskelig å finne behagelig sitte/liggestilling, og da er ikke stranden en egnet plass for meg :-)

Men dette er jo helt opp til enhver.

Skrevet

Det hadde kommet litt an på... nå er jeg gravid med nummer to og har en gutt på 18 mnd fra før av... så jeg hadde ikke dratt til syden nå for å si det sånn... da hadde jeg ikke overlevd tror jeg... hehe.. Men er det nummer 1 og du har kun deg selv å tenke på, så hvorfor ikke... men du må huske at blodtrykket ditt kan stige, og særlig de siste mnd, og da får du ikke lov til å dra... Jeg fikk ikke lov å fly de siste 3 mnd i mitt første svangerskap. .

Skrevet

tusen takk for så mange svar:) det var kjekt. jeg har en sønn fra før som er 2år når vi reiser. det er en litt spesiell tur for min morfar fyller 70 år og det er gullbryllup til mormor og morfar.er de som spanderer turen på hele slekten. jeg skal gjøre alt for at jeg kan reise:) men skal ha en sjekk hos lege for å se at alt er ok og at ingenting tyder på at jeg skal føde.. ang støttestrømper får du kjøpt det hos en bandasjist? får bare se når sommeren nermer seg hvordan jeg er i form da.. igjen takk for svar:)

Skrevet

Jeg hadde dratt. Jeg gjorde det også, på en måte. Jeg reiste ti dager til frankrike da jeg var i 6 mnd på veg, og to uker til USA da jeg var i 7 mnd på veg. Det er vesentlig lenger flytur enn den du skal ut på. Og jeg skulle ikke på slapp-av-ferie heller. Vi dro på dansecamp med massemasse fysisk aktivitet. Hadde legeerklering med meg, og brukte TRANGE støttestrømper under alle flyturene. De strømpene var direkte vonde å ha på, men det gjorde da nytten. Nyt ferien din du. Men drikk masse, og ikke glem støttestrømpene... God tur. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...