Gå til innhold

Åååh! Har så lyst til å si det!


SusyQ

Anbefalte innlegg

Når har dere tenkt til å fortelle den glade nyhet til venner og familie? Hvem får vite det først? Og hvorfor?

 

Har lyst til å fortelle det til alle venninnene mine NÅ! Og til mamma og pappa. De kommer til å bli så glade! Første barnebarn :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fortalte det til min samboers familie på julaften, og skal fortelle det til mine søsken nå på fredag. Er tidlig (7+3 i dag), men gleder oss sånn, og har lyst til å dele det ihvertfall med familien:o) Ser mange vil vente til uke 12, men jeg kommer til å fortelle mine nærmeste hvis noe går galt også, derfor forteller vi det nå. Håper og tror alt går bra jeg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortalte det til min familie på julaften. Hadde pakket inn et kort med en baby utpå.. Det ble den beste julegaven noen gang:-) Første barnebarn her og..

Vi var litt tvil om vi skulle si noe, de fleste anbefaler jo å vente til du er 12 uker på vei. Vi fant ut at dersom noe går galt er det greit at noen vet det som vi kan snkke med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Jeg tok fire tester før jeg trodde på det selv.

siste samme dag som vi skulle på julebord med jobben min.

 

Jeg ville absolutt IKKE si det på jobben, så kjøpte med meg en Mozell Light i veska fordi jeg visste vi skulle møtes en gjeng først å skåle i sjampis:) det ligner veldig!!!

 

På restauranten hadde jeg og kjæresten det utrolig morsomt... han bestilte alkoholfritt og bytta med meg.. og av og til måtte han drikke for to, he,he.

 

Jeg fortalte det tidlig til 3 bestevenninner. Alltid fint med litt "hjelp" spesielt i julebordstider. Pluss uansett om det går bra eller ikke, er det godt å ha noen å snakke med.

 

Hadde først tenkt å si det til foreldre våre på julaften.. men har valgt å vente til etter kontrollen uke 12... vil jo vite om det virkelig er liv:)

 

kun 3 uker igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+4 i dag, og fortalte det tidlig til foreldrene mine, kjente at det var veldig naturlig. Har også fortalt det til et par venninner, men ikke samboers familie. Vi vil at sønnen hans skal vite det av oss, og de er ikke så flinke til å holde munn:) Men dersom alt er OK i slutten av januar, så skal stesønnen min få i oppgave å fortelle at han skal bli storebror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har fortalt det til en venninne på jobben p.g.a jeg er så dårlig . Trenger å ha noen som forstår hvorfor, ellers har jeg tenkt å vente til de tre første månedene er unnagjort. Dette er mitt tredje svangerskap , har ikke fortalt det før tidligere heller. Men jeg er ekstremt sprekkeferdig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også fortalt det til nærmeste familie og venner .. om det skulle gå galt så er det greit å ha noen å støtte seg til ja ;O) Dessuten så var jeg heeeelt sprekkeferdig .. he he Jeg er 8+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Når jeg fant det ut, så måtte jeg si det til sjefen min for hun blir så lett sur hvis vi må til legen i arbeidstiden. Jeg hadde så mye vondt i første ukene sånn at jeg måtte til legen.

Når vi skulle levere julegavene til svigerforeldrene mine så fikk de vite det. Og på Julaften fikk mine foreldre vite det. Så har jeg fortalt det til ei venninne som jeg stoler 100% på. Skal prøve å holde tett i 3 uker til, men det er vanskelig. I allefall når jeg så hvor glad de som har fått vite det ble.

Det har vært veldig vanskelig å holde tett i jula da, for jeg bruker å feste når det er fest, jeg bruker ikke å være sjåfør. Så jeg har hatt "mulig magekatarr" i jula.

Jeg er 9+1 på vei:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har vansker med å holde graviditeten hemmelig, men vi gjør som vi pleier. Dette er vårt 4. barn, og vi har alltid ventet til uke 12. Har kun fortalt det til ei god venninde som hjalp meg i romjula ang fest på lokalet:-). Det var ikke lett, for hver jul som jeg ikke har deltatt på fest, så har jeg vært gravid( har kun sommerbarn fra før). Det er deilig å ha en hemmelighet sammen med mannen min, som bare er for oss! Og grunnen til at vi venter med å fortelle det er ikke bare faren for SA,men også at svangerskapet oppleves som 6mnd for de rundt oss. Korter ned ventetiden. Jeg synes det er deilig å ha noe å glede seg til.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...