Gjest Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Hei dere! Jeg er 33 uker på vei, og har de siste ukene fått veldig vondt i høyre siden der hvor ribbeina ligger når jeg har sittet en stund i ro. Det skjer sånn ett par ganger for dagen, og er veldig ubehagelig. Det er ikke 'smerter' men verking på en måte. som om jeg er helt skamslått. Babyen sparker ikke så mye akkurat oppi der hvor jeg har vondt, selv om jeg får en del spark lenger nede. Jeg kjenner derimot at hun gjerne ligger og trykker med ryggen mot den siden min, kan det være dette som gjør det?
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Jepp, det er nok det at ribbeina dine møter motstand (les babyen har rompen der) når du sitter.. Jeg merker sånn mørbanket følelse nederst i ribbeina jeg også, når jeg sitter foroverlent en stund spesielt.. Det er vanlig, men ubehagelig..
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Hei du! Kjenner igjen følelsen og tror nok det kan være at hun rett og slett tar litt plass inni der. Tror ikke du trenger å bekymre deg. :-)
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 ok. takk begge to. det er ganske ubehaglig, selv om det forsvinner fort når jeg reiser meg eller går litt. det hindrer meg jo gjerne fra å sitte lenge i ro for å se en film eller gå på kino f.eks.. fordi jeg da må sitte å bevege på meg hele tiden. kjæresten min masserer meg av og til der når jeg har vondt, og det er veldig behaglig. kjenner at musklene er ømme, for å si det sånn.
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 hei!kjenner igjen følelsen og tror nok det er helt normalt!:)er i uke 40 nå og har hatt det i mange uker..er skikkelig nummen på samme sted som du beskriver jeg også og har en slags stikkende "smerte".jordmor sier det er babyens rompe eller rygg som presser der:)nå kjenner jeg det ofte mens jeg står også,ganske slitsomt til tider,men nå er det nok ikke lenge igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå