Gå til innhold

De kan jo enda overraske :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte bursdaggave til pappan til jenta og farsdaggave, eg fekk ikkje noen bursdaggave til min dag, men det hadde eg ikkje venta, og er heller ikkje derfor eg kjøper, så kjøpte eg julegave til han, en fra meg og en fra snuppa vår, så kommer han her, sier han likte gavene kjempegodt, og faktisk har en gave til meg og :)

Men han hadde den på leiligheten, eg vart kjempeglad eg, for var ikkje forventa i det hele tatt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne innlegg er det koselig å fint å lese:-) det er sååå fint når mor å far kan gjøre slike ting som å kjøpe gave til hverandre selv om de ikke er sammen!!! Det er fint for barna og med foreldre som er ok mot hverandre!! klem fra

Skrevet

 

M¨å prøve skrive de koslige tinga og av og til :)

 

God Jul!

Skrevet

de kan overaske ja. jeg fikk også jule gave fra min eks i år.

 

 

jeg kjøper altid fra minste til pappa både bursdag, fars dag og jul. bare andre julen hennes da men. men om det varer det spørs nok..

 

 

forsatt god jul jenter...

Skrevet

Jeg fikk også en presang fra min eks :) Det var kjempekoselig igrunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...