SK&Maylen Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Kjøpte bursdaggave til pappan til jenta og farsdaggave, eg fekk ikkje noen bursdaggave til min dag, men det hadde eg ikkje venta, og er heller ikkje derfor eg kjøper, så kjøpte eg julegave til han, en fra meg og en fra snuppa vår, så kommer han her, sier han likte gavene kjempegodt, og faktisk har en gave til meg og Men han hadde den på leiligheten, eg vart kjempeglad eg, for var ikkje forventa i det hele tatt
Bellamigo Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Sånne innlegg er det koselig å fint å lese:-) det er sååå fint når mor å far kan gjøre slike ting som å kjøpe gave til hverandre selv om de ikke er sammen!!! Det er fint for barna og med foreldre som er ok mot hverandre!! klem fra
SK&Maylen Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2006 M¨å prøve skrive de koslige tinga og av og til God Jul!
Andrea05 Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 de kan overaske ja. jeg fikk også jule gave fra min eks i år. jeg kjøper altid fra minste til pappa både bursdag, fars dag og jul. bare andre julen hennes da men. men om det varer det spørs nok.. forsatt god jul jenter...
Snuppa! Skrevet 27. desember 2006 #5 Skrevet 27. desember 2006 Jeg fikk også en presang fra min eks Det var kjempekoselig igrunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå