Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Vi har bestemt oss for å gifte oss sommeren 2008. Når vi sier det til folk, virker det som alle syns det er sååå lenge til. Grunnen til at vi vil vente til da og ikke nå til sommeren, er for da har vi fått spart opp en del. Det koster en del å gifte seg(hvertfall sånn som vi skal gifte oss. Ikke at det blir noe veldig store greier) Men det koster jo en del og vi klarer ikke å spare så mye på seks mnd. Dessuten er jo de fleste steder booket ett år i forveien, så vi hadde ikke fått giftet oss der vi vil heller. Er det veldig merkelig av oss å velge 2008 som året for vårt bryllup?? Er det virkelig såååå lenge til?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Nei, vil ikke si at det er så lenge til jeg. Folk må jo forstå at ting skal planlegges og ting tar virkelig tid. Syns ikke dere skal tenke på hva andre mener...
Lille jente Skrevet 28. desember 2006 #3 Skrevet 28. desember 2006 Nei det er ikke lenge til i det hele tatt. Dessuten er så godt som ALT i 2007 oppbooket. Jeg var litt seint ute med å booke fotograf, og sleit virkelig med å finne en ledig. Vi gifter oss i august 2007. Det er bare bra du har goooood tid på deg, du trenger det. Lykke til med planleggingen og kos deg med det. Når vi gifter oss til sommeren har vi planlagt det i godt over ett år, og det er jeg veldig glad for.
Alvilde<3 Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 JA, jeg synes det er leenge til. Skal selv gifte meg 02.08.08 ; ) Jeg synes det er veldig greit og ha god tid. Men opplever også når jeg sier datoen at folk sier "Åja, men det er jo lenge til.." Lykke til med planlegging!! : )
Arb.ledig husmor Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Vi skal selv gifte oss september 2008. Synes det er lenge til, men kan ikkje før som du sier pga økonomien. Har ikkje foreldre som kan betale bryllupet for oss... Og jeg er selv student fram til våren 2008...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Det er ikke lenge til - så lenge dere selv føler at dette er riktig dato. Selv ville jeg imidlertid holdt datoen "privat" til det nærmet seg- rett og slett fordi folk synes det virker litt rart/uinteressant å høre om et brylup som er så langt frem i tid. Jeg ville annonsert det feks først til sommeren. Men valget er selvfølgelig deres.
Joikaboll@ Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Hadde ikke klart å vente såååå lenge Skal gifte oss i september og syntes det er lenge til Men så er jeg en utålmodig sjel da. Det er dyrt ja, og det kan jo være greit å spare opp litt penger. Vi vil lage maten selv og sparer masse penger på det, så her blir det heldigvis ikke så dyrt likevel.
pandabjørn Skrevet 11. januar 2007 #8 Skrevet 11. januar 2007 Ja jeg synes det er lenge til vi skal også gifte oss i 2008, i juni, og vi booket kirke og lokalet i juni i fjord! 2 år før vi skal gifte oss, vi skal ha bryllupet på bestemt sted og der tror jeg det var ledig 2 lørdager i 2007 da jeg ringte juni 2006, det sier jo sitt at det er et populært sted helst skulle jeg ha gifta meg i går hehe.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå