Gå til innhold

Vanskelig å oppdatere seg..


vips-77

Anbefalte innlegg

Det er ikke helt lett etter man har født, men jeg er innom her og følger med dere.. ;)

Jenta vår er 4 dager gammel, men det føles som en eeeevighet siden.. Fortsatt lykke til til dere som venter :) De fleste vil vel like gjerne vente til januar nå tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo trøste deg med at det ikkje blir vanskeligere å oppdatgere seg jaffal, for det begynne å bli færre her - veldig mange har jo født no :). Så her går det masse i fødselshistoria og gratulasjona! Trur mange av oss som e her berre håpa at nåkken andre skal skrive nåkke spennande...hihi. Det e uansett ikkje som det var - ei stund va det jo sånn at om ein va vekke nåkken tima så va det ørten nye innlegg! '

 

Men men, nåkken av oss e på overtid, andre venta på termin. Og januar? Tja, jo, for babyen sin del e det sjølsagt best å vente til etter midnatt på søndag, men for meg (tør ikkje svare for andre på det!) e det heilt i orden om ho vil komme no! Ti daga over i dag, og eg kan avsløre at dagane blir lenger og lenger...men men, det e no heldigvis begynt å begrense seg kor lenge det kan vere igjen. Ikkje ein gang på kk i Bergen kan de vel la meg vente så mykje meir enn ei veke no vel?!!

 

Ellers e det jo koselig at dåkke som har født e innom! Men eg har masse forståelse for at det sikekrt ikkje e verken masse tid eller tanka igjen til bim når man e nybakt mamma! Gleda meg til det e min tur å skrive overskrifta "no har eg født!" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vips77!

Gratulerer med smått! :-D Skjedd mye her siden sist jeg var på nett, forstår jeg.

Jeg er jo ikke oppdattert i det hele tatt om hvordan det står til med dere jeg kjenner her inne. Rart å ikke høre til på BIM lenger... Jeg vet liksom ikke hvor jeg skal sjekke ut hvordan det går med folk. Får vel komme oss over på DIB, kanskje.

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...