Gå til innhold

NÅ KOMMER DET.....


Sabina og gjengen

Anbefalte innlegg

...EI TANN:) :)

Lilllegutt har sikla og knaga på alt som er i ca 1mnd, litt mer, og idag kjente jeg ei lita spiss klump i gommen, har kjent den før, men idag var den sylskarp. Det forklarer sutringa de siste dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅå så søtt! Min snuppi klør også intenst, men jeg håper ikke de kommer helt enda...er litt bekymret for ammingen når de får tenner, og hun spiser på natten enda..det er jo ikke så bra for tennene. Ammer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj så spennende, Alver har siklet og gnagd siden han var 2 måneder, men jeg kan ikke kjenne noen tenner enda. Likevel tydelig at noe foregår...jeg gnir litt bedøvelsesdråper som de selger på apoteket på gommene hans når det blir for ille. Virker helt desperat inne imellom :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan gnager de på de? med hendene eller leker?

Sara har begynnt å "spise" på leppene sine.. suger de innover liksom.. er det et tegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elias "gnager" på hendene sine og han har også begynt å suge på leppene sine nå i det siste. Kan ikke se at der er noen tenner på vei enda, men det kan nok ikke være så lenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i går kjente jeg det, en liten skarp kant i underkjeven. Ikke rart han gnager og sikler som han gjør ;-) Han er plutselig skikkelig rød i kinnene også. Har det noe med tenner å gjøre?? Han er ikke varm eller har feber....men ser ut som om han har vært ute i frisk luft, hvis dere skjønner hva jeg mener....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Det sikles og klør i tenna her også. Vi ser tenna oppe i tannkjøttet, men de har ikke kommet gjennom. Storebror var 3,5 måned når tenna begynte å kommes, så snuppa her er litt tregere på det området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...