Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag avsluttes første halvdel av jula for vårt vedkommende. I morgen kommer storebror hjem fra faren og vi skal reise til Ålesund for å feire nyttår. Vi har kost oss selv om jeg gjerne skulle hatt en italiensk familie som den Attpåklatten har. Jeg har bare mamma, pappa og en ustabil søster. Vi har allikevel kost oss med julaften hjemme med pinnekjøtt, mer en nok gaver og familiehygge. 1. juledag med mammas ribbe og etter det har vi kos oss alene. Mannen og jeg har sett maaange episoder av Lost, jeg fikk DVD i bursdagsgave. Det har vært fint å sitte i armkroken og se TV etter at minstemann har sovnet. Vi har i det siste hatt lite tid sammen. Jeg savner storebror så det gjør litt vondt. Da jeg snakket med ham på julaften, var han fornøyd med gaver og alt, hadde fått kassegitar av faren. Allikevel gråt han og savnet mamma. Pappa'n blir sur og lei seg av det. Forståelig, men det gjør det umulig å snakke med ham om det og finne løsninger.

Nå er vi klare for mannens familie som er mer italiensk enn min. Det blir intensive og hyggelige dager der oppe uten tilgang til nett. Benytter derfor anledningen til å ønske dere alle et godt nyttår. Ser frem til et 2007 med mange hyggelige tråder her inne og moden-tur til Holmsbu utpå våren :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil heller si vel i gang, jeg - romjulsdagene er så koselige, syns jeg. Gubben lutre på om vi kunne ta ut juletreet i dag - men det er det altså ikke snakk om - TIDLIGST 13.dag! Makan!

Stresset fra før jul er helt borte, og vi later oss og leker med ungenes nye leker, spiser snop og god mat og ser TV. Har heller ingen sånn italiensk familie; skulle ønske jeg hadde - men kanskje jeg får det når småjentene blir store og får seg kjærester som blir med hjem på julemiddager og bruncher og sånn? Og St.Hansfeiringer, turer på hytta og søndagsmiddager og pass av barnebarn?

Gleder meg også til spa-tur; skal bli moro å treffe igjen de jeg har møtt, og kanskje også se noen nye fjes?

Skrevet

Godt nytt år til deg også!!!

God tur til Ålesund - du får prøve sjokobomben på Valaker bakeri på Moa;-))) Den er bare helt fantastisk!!!

Og vedr den italienske familien - du er jo i ferd med å skape din egen italienske familie;-))

Kjør forsiktig og nyt utsikten oppover:-))

Skrevet

Du er vel halvveis til Sunnmøre allerede, men henger meg på formaningene;

Kjør forsiktig!!!!!

Og kjenner meg veeeldig igjen i det å savne eldsteungen. Var pappaens tur til å ha henne denne julen. Og jeg syntes det var alldeles grusomt, faktisk enda verre enn for 2 år siden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...