Gå til innhold

Endelig ble navnet bestemt: Thea Helene:-)


Mrs.D.♂♂♀♂

Anbefalte innlegg

etter nesten 3 uker klarte vi til slutt å bestemme oss:-) Har vært et vanskelig valg, for det var så mange fine å velge mellom. Men valget falt til slutt på Thea Helene:-) navnene kommer fra mannen min sin familie, mange har hett Dorothea, derav navnet Thea, og Helene heter min svigermor til mellomnavn, så jeg føler vi valgte det mest riktige, og dessuten syns vi hun ser ut som ei Thea Helene også. Ellers går dagene strålende. Vi koser oss masse, og hun har lagt på seg godt siden fødsel. Har begynt på tillegg allerede, pga at det var umulig for meg å amme siden jeg fikk blødene sår på brystknoppene. Hun har også vokst en halv cm:-) Hun har fått trøske da(munnsopp) og vi prøver å bli kvitt det, + at hun har tette tårekanaler. Men skal tilbake på helsestasjonen neste torsdag. Håper alt er borte til da. Savner å være her inne, men har veldig liten tid til overs. Så det blir ikke så veldig ofte jeg titter inn her. Men gratulerer til dere alle som har født, og lykke til dere som enda venter!

 

Ha et godt nytt år!!!

 

Nicket mitt blir endret etterpå:-) lv-79 & Thea Helene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...