Gå til innhold

Fantastisk julefeiring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jammen ble det en helt fantastisk jul. Ungene kom et par dager før lillejulaften, og dro til sin mor på 1. juledag.

Vi har hatt det SÅÅÅ koselig, de har vært strålende begge to, og vi har kost oss veldig.

5 åringen hadde det vidunderlig, tror jeg. I den alderen må det være fabelaktig å være. Hun svinset rundt og brydde seg egentlig lite om gavene, det som var stas var nissen, og alle som var tilstede og å gi bort til andre. En skikkelig liten prinsesse!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint at dere har kost dere!!

Vi hadde julaften den 23., det blir jo ikke helt det samme... men neste år er det både han og kanskje en til å feire jul med!

Skrevet

Så fint at dere har kost dere! Det er flott med små barn som liksom "oppdager" jula på nytt hvert år. Jeg savnet storebror veldig på julaften, minstemann skjønner jo ingenting av alt styret. Gleder meg til vi er fulltallige i morgen!

Skrevet

Vi hadde det også kjempe koselig. Første gang jeg feiret med tuttemor på snart 4år. Gledet meg masse..Julenissen var stas

Skrevet

Takk for hyggelig meldinger, jenter. Jeg var i utgangspunktet litt spent på hvordan julen ville bli, for sist gang vi feiret julaften med dem var de så grinete og det var bare pakker som stod i hodet på dem.

Men i år var det bare herlig. De hadde det veldig fint.

Hele julaften bare kriblet det i dem, og de koste seg med julestrømpe og tv på morgenen, og så gikk det slag i slag utover.

Det jeg tror gjorde utslaget var at de var så godt forberedt. Vi hadde snakket masse om julens verdier, hva som skulle skje, hvordan man tok i mot pakker.

Vesla kastet seg om halsen på hele familien - både store og små. Lille fetteren på 1 år ble helt paralysert av henne.. hehe.. Og det siste hun ropte til nissen da han skulle gå var: "Jeg må få en klem".

Og storebror ble mest glad for bøkene han fikk - hvilket var et slags sjokk.. ;)

Neste år er de sammen med moren sin - og da legges julen opp på litt andre premisser. Men nå har vi laget våre helt spesielle tradisjoner, og de setter ungene pris på. Det er jeg glad for.

Leit for dere som ikke hadde ungene julaften, men vi har bestemt oss for 'alt til sin tid'. Så neste år gleder vi oss over andre ting - mens vi selvsagt savner ungene, men gleder oss bare de har det bra..

..klønete sagt.. men dere er smarte damer og skjønner bablinga mi nå etterhvert.. :-)

Fortsatt deilig jul til alle!!!!

Skrevet

Vi har også hatt en helt fantastisk jul, smiler bare jeg tenker på den :) Nyttårsaften var også en opplevelse med en 6åring som hylte av fryd når rakettene ble skutt opp. Min beste jul på mange år :)

Skrevet

Så koselig, Sunburn!! Gleder meg på deres vegne.

Godt nytt år, forresten.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...