Gå til innhold

Bryllupsreise!

Mild, Marcus & Mille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og typen er 17 og 18 år gamle. Har vært sammen 2 år nå og venter vårt første barn i juli. Han fridde til meg i oktober (før vi fant ut om at jeg var gravid) og jeg sa ja. Har funnet drømmeprinsen min - er ingen tvil om at jeg har lyst til å være med han resten av livet mitt. :)

Men vi vil helst få giftet oss så fort som mulig. Jeg fyller 18 år i begynnelsen av juli, så det blir nok noen måneder etter babyen er født. Skal ha det så enkelt som mulig, stikke på tinghuset uten gjester og spise på en fin restaurant etterpå.

Hadde planlagt å reise til syden 3 uker i mars/april. Siden det blir litt vanskelig å reise fra en liten baby så tenker vi at dette skal være en slags bryllupsreise. Europa er ganske kaldt på den tiden, så jeg vil helst bruke litt ekstra (bruker jo ikke noe særlig på bryllupet akkurat) og reise til thailand. :) Hadde jo vært deilig å unne seg noe ekstra! Men kjæresten sier at det blir for dyrt. Vi har jo nok av penger, han jobber og jeg får stipend + at vi har ca. 400 tusen på sparkekonto.

Jeg vil ha en vaarm reise til syden jeg :-/ Krever jeg for mye? Han vil bruke 15 tusen og reise til hellas med temperaturer på 15-22 grader og jeg vil helst slå til og bruke 30 tusen og ha temperaturer rundt 30 grader.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med liten spire og det forestående bryllupet!

dere må vel komme frem til et kompromiss da, slik at begge blir fornøyde... Men Thailand er virkelig å anbefale!!!!! Tror ikke dere trenger å bruke så mye penger. bestill flyreise, og få i bosted når dere er der eller bestill utenom selv. Har vært der 2 ganger, backpack, og ikke vært noe problem å få i boplass noe sted. Anbefaler Ko Samui- helt enestående eller Phi Phi, ble ikke noe begeistret for Puket jeg da. Men du skriver jo ikke hvor dere evt. tenker.

Men kanskje greit å tenke over om det blir lang reise når du er såpass langt på vei? Men Thailand bare MÅ oppleves!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...