beatek-t Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Jippi! Vi har klart det! Denne gangen MÅ den bare sitte fast oppi der! Kan dere se kjønn og hvordan svangerskapet vil være? Tusen takk:) 241073:) Stor lykkelig klæm:)
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 Hei vennen Endelig:)) så morro..jeg har svart deg på mail også..men for fortsatt opp jente på deg ) Klem
*Lissi* Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Gratulerer så mye! Jeg får opp en jente på deg:-)
map79 Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 Så kjekt, Beate! Gratulerer så mye med graviditeten! Klem fra Mari Ann
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #8 Skrevet 29. desember 2006 Hei vennen Har kjøpt test i dag...men tørr ikke ta den før i mårra tidlig...jentene inne her gir meg forhåpninger nå altså...hehe..pluss at jeg føler litt på meg sjøl også...)) Går det bra med deg???? Stor Klem
beatek-t Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2006 Hei! Så spennende! Gi beskjed i morgen tidlig da! Logger meg på og ser:) Jeg er i grei form - litt småkvalm, men ellers bra:) Har en så herlig samboer så jeg får legge meg ned og sove når jeg ønsker:) Han ordnet til juleselskap i dag + passer lillejenta mens jeg tok en dupp:) Herlig:) Har begynt med Albyl E (blodfortynnende for bedre gjennomstrømning i morkaka) og Crione Vaginalkrem (progesteronkrem) for å øke sjansene for at den lille sitter hele vegen ut denne gangen:) Har veldig god følelse:) Stor klæm og tvi tvi i morgen tidlig:)
beatek-t Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 30. desember 2006 Takk:) Har jente fra før:) Men blir storfornøyd uansett hva det blir:) Stor klæm:) ps ser du noe om hvordan svangerskapet blir?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå