Gå til innhold

Flere som sliter med lån.....??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff er det "bare meg" som har rota det til med lån etter skilsmissa.. Betaler 2600,- pr mnd på billlån ( 114 000,-) og 1500,- på et lite lån i banken ( 30 000,-) og et forbrukslån jeg betaler 2900,- på i mnd ( 90 000,-).

 

Jeg betaler ikke husleie da jeg bor hos foreldrene mine nå...men føler jeg har rota det veldig til for meg...og at jeg har mye utgifter.....Har jeg det i forhold til dere andre her?? Jeg er alene med en sønn på 5 år.

 

Jobber 80% stilling, tjener vell

 

13000,- i jobben

1600,- barnebidrag

1970 .- barnetrygd

ca 2500,- Os + barnetilsyn

2000,- hjelpestønad.

 

 

Føler at jeg tenker økonomi hele tiden og at det ikke er noen mulighet for å kunne få kjøpt meg noe eget på lang, lang tid.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du har mye i lån, men siden du bor gratis vil jeg si at du nok penger uansett. Jeg betaler mer i husleige enn det du har tilsammen i lån og jeg har mye lavere inntekt enn deg, Jeg klarer meg fint på den lønna jeg har selv om jeg godt kunne tenkt meg å ha mere inntekt

Skrevet

hei. kjenner til det med og rote til økonomi. men kan du ikke prøve og refinansiere da???

 

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...