Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #1 Skrevet 27. desember 2006 Huff er det "bare meg" som har rota det til med lån etter skilsmissa.. Betaler 2600,- pr mnd på billlån ( 114 000,-) og 1500,- på et lite lån i banken ( 30 000,-) og et forbrukslån jeg betaler 2900,- på i mnd ( 90 000,-). Jeg betaler ikke husleie da jeg bor hos foreldrene mine nå...men føler jeg har rota det veldig til for meg...og at jeg har mye utgifter.....Har jeg det i forhold til dere andre her?? Jeg er alene med en sønn på 5 år. Jobber 80% stilling, tjener vell 13000,- i jobben 1600,- barnebidrag 1970 .- barnetrygd ca 2500,- Os + barnetilsyn 2000,- hjelpestønad. Føler at jeg tenker økonomi hele tiden og at det ikke er noen mulighet for å kunne få kjøpt meg noe eget på lang, lang tid.....
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2006 #2 Skrevet 27. desember 2006 Ja, du har mye i lån, men siden du bor gratis vil jeg si at du nok penger uansett. Jeg betaler mer i husleige enn det du har tilsammen i lån og jeg har mye lavere inntekt enn deg, Jeg klarer meg fint på den lønna jeg har selv om jeg godt kunne tenkt meg å ha mere inntekt
Andrea05 Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 hei. kjenner til det med og rote til økonomi. men kan du ikke prøve og refinansiere da??? lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå