Gå til innhold

Vi fikk ei jente


komplett.no

Anbefalte innlegg

Den 20.12 kl. 01.05 kom vårt lille gull til verden. Dere får høre historier senere, for jeg har så vondt for å sitte. Selv en uke etter :-(. Hvor lang tid tok det før det grodde og ble bedre hos dere andre? Begynner å lure på om noe er feil. Men uansett enderlig er vi blitt mamma og pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med jenta!

Håper du kommer deg snart, kan desverre ikke gi deg noen råd eller tips ettersom jeg ikke har født selv enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jenta di=)

 

Har aldri født selv så jeg kan heller ikke gi deg svar. Hør med gjengen på desemberklubben dinbaby.

 

Kos dere med nurket deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med babyen!! Har ikkje født sjøl, men et par eg kjenne som fikk i august saq det hadde tatt et par uke før de følte seg bra igjen nedi der...lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg husker fra forrigemann så var de første dagene helt jævlig.

Men det ble bedre og bedre for hver dag... Mener det var passe greit etter en ukes tid da.

Revnet du, eller ble du klippet? Jeg ble klippet, men vet ikke hvor mange sting jeg fikk.

Gratulerer masse med jenta da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg revnet og verst på høyre side i indre kjønsleppe. Det var ganske bra en dag eller to men nå kjennes det ut som de første dagene. er sydd med sting som går bort av seg selv og det var det jeg også lurte på om de kunne ha gått og så er det blitt revet litt opp. eller holder de stingene lenge. er vell ingen som vet så jeg skal vente noen dager og så får jeg ev ringe føden eller legen og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...